راهکارهای طلایی عادل طالبی برای جستجوی کلمات کلیدی

ژیوار

رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» از دهم تا هفدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، عادل طالبی در دومین روز این رویداد به مدت 90 دقیقه درباره چالش‌های فرآیند جستجوی کلمات کلیدی سخنرانی می‌کند. عادل طالبی ضمن تاکید بر اهمیت فرآیند درست جستجوی کلمات کلیدی، گفت: در این رویداد با مروری بر اهمیت فرایند انتخاب کلمات کلیدی، درباره این صحبت خواهیم کرد که اشتباهات فرآیند جستجوی کلمه کلیدی (Keyword Research) چرا مرگبارتر از هر نوع اشتباهی در حوزه دیجیتال مارکتینگ است.

طالبی ادامه داد: سپس، چند روش مختلف انجام جستجوی کلمه کلیدی را مرور می‌کنیم. همچنین، درباره ابزارهای ایرانی و خارجی و تفاوت آنها صحبت خواهد شد و بهترین ابزارها برای این کار معرفی می‌شوند.

همچنین درباره روش‌های اطمینان از صحت و درستی عبارات انتخاب شده صحبت می‌کنیم. درباره اهمیت نه فقط در نظر داشتن، که اعمال استراتژی کسب و کار در این فرایند و اهمیت فهم درست متخصص سئو از سفر مشتری (User Journey) صحبت می‌کنیم.

عادل طالبی افزود: این مباحث به مخاطب کمک می‌کند که ضمن درک اهمیت موضوع، با روش‌ها و ابزارهای مناسب آشنا شود و هزینه‌های کسب و کار در حوزۀ سئو کاهش یابد.

دریان سفر امید

به گفته طالبی مخاطبان اصلی این سخنرانی متخصصین و علاقه مندان به سئو هستند. هر دو گروه، از این ارائه می‌توانند با نکات مهم بهبود فرآیندهای تحقیق عبارات کلیدی آشنا شوند.

عادل طالبی بنیان گذار آژانس منظم است. او از سال 1382 کار سئو را (نه به شکل امروزی، تخصصی، به صورت تجربی و خودآموز) شروع کرد. عادل طالبی تدریس و آموزش دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی را نیز در کارنامه خود دارد. او میزبان بیش از 6 هزار دانشجوی سدو در دوره‌های آنلاین بازاریابی دیجیتال و آکادمی منظم است.

طوفان تابستانی محتوا و سئو

در رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» کارشناسانی از جمله پارسا کاکویی، حامی غفاری، مهسا خورشیدی، علی حسینی، ندا خالقی، کارن آهنگری، ابراهیم حنفی، عماد چابک ، محسن طاووسی ، فریده فشکی و تقی مولوی به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز