گران ترین لباسشویی ایرانی چه ویژگی خاصی دارد؟

ژیوار

ماشین لباسشویی ایرانی که قیمت بالایی هم داشته باشد، اغلب با موتور 1200 تا 1400 دور در دقیقه طراحی می‌شود و نمودار مصرف انرژی A+++ دارد. این محصولات بین 7 تا 10 کیلوگرم ظرفیت دارند و اکثرا بیش از 15 برنامه شست‌وشو را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین صفحه نمایش این ماشین‌ها لمسی است و سیستم‌های هوشمند مختلفی مانند کنترل میزان مصرف آب و یا عیب‌یابی هوشمند در آن‌ها وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش، به بررسی ویژگی‌های گران‌ترین لباسشویی‌های ایرانی می‌پردازد.

ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما مدل BWF40118i

این مدل از ماشین لباسشویی ایرانی با ظرفیت 9 کیلوگرمی ارائه می‌شود و به موتور BLDC مجهز است که قدرت 1400 دور در دقیقه دارد. این ماشین با صفحه نمایش تمام لمسی و 16 برنامه اصلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این محصول با رتبه انرژی A++ عرضه می‌شود و امکان اضافه کردن لباس در حین کار کردن را دارد. علاوه بر برنامه‌های اصلی، پنج برنامه کمکی نیز در این دستگاه قرار گرفته است.

این ماشین لباسشویی پاکشوما به ورودی مستقل آب سرد و گرم مجهز شده است که به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند. همچنین قابلیت‌هایی مانند سیستم کنترل کف خودکار، قابلیت تاخیر در زمان شروع شست‌وشو تا 24 ساعت، امکان آبکشی اضافه لباس‌ها و شست‌وشو با قابلیت اتوکشی آسان در این ماشین لباسشویی ایرانی وجود دارد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

ماشین لباسشویی ایرانی ایکس ویژن TV102-AWD

این ماشین لباسشویی ایکس ویژن با ظرفیت 10 کیلویی طراحی شده است و انتخاب مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت خواهد بود. این محصول، موتور پیشرفته با قابلیت چرخش 1200 دور در دقیقه دارد و کنترل پنل آن تماما لمسی است. این دستگاه با رده انرژی A+++ طراحی شده است و در آن 15 برنامه کاربردی شست‌وشو ارائه می‌شود. همچنین این محصول یکی از کم‌صداترین انتخاب‌های ممکن است که به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته باعث کاهش لرزش و سروصدا شده است.

حتی موتورهای این ماشین لباسشویی ایرانی به طور خودکار وزن لباس‌ها را تشخیص می‌دهند و چرخه شست‌وشوی بهینه‌تری پیدا می‌کنند. در این محصول ایکس ویژن، امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو وجود دارد و همچنین با استفاده از برنامه شست‌وشوی سریع، می‌توان در 15 دقیقه لباس‌های کم حجم خود را تحویل گرفت.

ماشین لباسشویی ایرانی پارس خزر WM8514

این ماشین لباسشویی ایرانی با ظرفیت 8.5 کیلوگرمی و مصرف انرژی A+++ طراحی شده است و 16 برنامه شست‌وشوی متنوع دارد. این محصول نیز امکان اضافه کردن لباس در حین کارکردن دستگاه را فراهم می‌کند و در آن صفحه نمایش ال سی دی قرار گرفته است. این ماشین پارس خزر، چرخش موتور 1400 دور در دقیقه دارد.

علاوه بر آن، محفظه این ماشین لباسشویی از جنس استیل ضدزنگ و ضدسایش است. این محصول، سیستم عیب‌یاب هوشمند و سیستم متعادل‌کننده نیز دارد و در آن می‌توان از قابلیت شست‌وشوی سریع استفاده کرد. همچنین قفل کودک نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

ماشین لباسشویی ایرانی آبسال WR7212

این محصول آبسال با ظرفیت 7 کیلوگرمی طراحی شده است و صفحه نمایشی بزرگ و لمسی دارد. رتبه مصرف انرژی در این دستگاه A+++ است و در آن اعلان صوتی برای انتخاب برنامه، گزینه‌ها و تمام شدن شست‌وشو استفاده می‌شود. این ماشین لباسشویی ایرانی امکان شستن پتو و ملافه، لباس کودک، لباس تیره و خدماتی مانند شستن برای اتوکشی آسان، آبکشی اضافه و حذف دور خشک‌کن نیز دارد.

سیستم ضد خرابی موتور، سیستم عیب‌یابی هوشمند، سیستم هوشمند کنترل آب مصرفی و طراحی ضد کپک لاستیک دور در از قابلیت‌های مهم این دستگاه است. همچنین در این ماشین، تا 180 درجه باز می‌شود و در آن مخزن از جنس کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و عایق الکتریسیته به کار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : آبسالایکس ویژنپارس خزرپاکشوما
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز