هرآنچه می‌خواهید درباره چی توز بدانید

شرکت دینا در سال 1338 تاسیس شد و پس از گسترش و بزرگ شدن، در سال 1368 «صنایع غذایی دینا» را تاسیس کرد و « چی توز » تبدیل به یکی از شناخته‌ترین برندهایش شد.

شرکت دینا در همان سال‌های ابتدای تاسیس، به عنوان یکی از پیشگامان عرصه چیپس، سیب زمینی و اسنک شناخته شد و درست شبیه تمام شرکت‌های معتبر یک شعار برای خودش در نظر گرفت: «طعم خوش لحظه‌ها».

در ادامه کاماپرس به ارائه 10 نکته درباره شرکت صنایع غذایی دینا می‌پردازد که مطالعه آن برای تولیدکنندگان صنایع غذایی ضروری به نظر می‌رسد؛

۱. شرکت صنایع غذایی دینا، به عنوان یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین تولیدکننده‌های چیپس، سیب زمینی و اسنک فعالیت خود را با پشتوانه تجربه 30 ساله در فعالیت صنعتی، در سال 1368 آغاز کرد. در طول سال‌های فعالیت دینا، تمرکز این شرکت همواره بر روی نوآوری و ارتقاء سطح کیفی محصولات مطابق با نیاز مشتریان بوده است تا بتواند با ارائه بالاترین کیفیت و تنوع در محصولات- شامل کوکی، آجیل، سریال صبحانه و…- لحظه‌های خوشی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

۲. شرکت دینا از علاقه اغلب مردم به غذا، اسنک و نوشابه استفاده کرده و ترجیح می‌دهد با به روز بودن طعم خوراکی‌های تولیدی خود، همچنان شریک اتفاق‌های خوش مشتریان باشد.

آریاک سفر

۳. امروز گروه صنایع غذایی دینا که نزدیک به 10 شرکت را در اختیار دارد، تجربه 60 ساله‌اش را در اختیار یک خانواده بزرگ قرار داده است تا شاهد نتیجه بهتر باشد.

۴. دینا، سازمانی فعال و پیشرو در زمینه تولید و ارائه محصولات غذایی است. این شرکت همواره رضایت مشتریان خود را مد نظر قرار داده است. چشم انداز شرکت صنایع غذایی دینا این است که|به یکی از پنج شرکت برتر صنایع غذایی در خاورمیانه| تبدیل شود. در این مسیر با استفاده از فناوری‌های نوین، سیستم‌های مدیریت کیفیت و رعایت الزامات، مقررات و استانداردهای ملی و بین‌المللی، همواره نیازمندی‌های مشتریان خود را با هدف افزایش سطح بهداشت محصولات غذایی و سلامت جامعه تامین می‌کند.

۵. شرکت صنایع غذایی دینا ماموریت‌های گسترده‌ای دارد. یکی از مهمترین بخش‌های ماموریت‌ها، این است که به طور مستمر در جستجوی فرصت‌های بالقوه بر اساس نیازهای مردم باشند. این شرکت قصد دارد همه افراد در سراسر جهان، محصولات و خدمات جدیدش را در بالاترین سطح کیفیت، و به عنوان یک محصول ارزشمند بشناسند. کوشش شرکت صنایع غذایی دینا، در جهت زندگی سالمتر و پرانرژی تر مشتریانش است.

۶. ارزش‌های سازمانی شرکت صنایع غذایی دینا، مشتری مداری، نتیجه گرایی، اشتغال آفرینی پویا، اشاعه روحیه رهبری، توسعه همکاری‌های تجاری و ارتقاء جایگاه اجتماعی سازمان است. از دیگر ارزش‌های سازمانی این شرکت می‌توان به یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر، انعطاف پذیری در انجام فعالیت‌ها، توسعه و مشارکت همکاران و انجام کار گروهی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی در مقابل عملکرد و ارتقاء هم افزایی مبتنی بر واقعیت یا رویکرد فرآیندی|درون گروهی-شرکای تجاری| اشاره کرد.

۷. شرکت صنایع غذایی دینا، به عنوان واحد تولیدی نمونه صنایع غذایی در سالهای 82 تا 94 انتخاب شده است. این شرکت همچنین گواهینامه‌های استاندارد معتبر از انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران و استاندارد بین‌المللی را داراست. شرکت دینا در سالهای 91 و 92، موفق شده گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت و لوح‌ها و تندیس‌های متعددی را از آن خود کند.

۸. تلاش مداوم برای تولید محصولات متنوع مطابق با سلایق و علایق مشتریان، در کنار ارتقاء کیفی آنها به دلیل اهمیت زیاد سلامت آنها به آنجا رسیده است که در حال حاضر شرکت صنایع غذایی دینا، بیش از 10 برند و گروه محصول شناخته شده و محبوب را به مشتریانش معرفی کرده است.

۹. صنایع غذایی دینا در سبد تولیدی خود، محصولاتی نظیر اسنک، چیپس، پاپ کورن، پلت، سریال صبحانه، کوکی و شیرینی، دراژه و آجیل را دارد.

۹. چی پف، بیوگلز، چی توز، چی پلت، نوترابار، بیسکوچی، مستر پرتزل، چی فلکس و مستر فیش برندهای زیرمجموعه شرکت صنایع غذایی دینا هستند.

10. کارخانه دینا در شهرک صنعتی طوس شهر مشهد واقع شده است.

مرتبط با : صنایع غذایی دینا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز