بهترین کرم‌های ایرانی برای کنترل اگزما

کر-ضد-اگزما-ایرانی-کاماپرس
ژیوار

اگزمای پوست، معمولا با استفاده از کرم و پیمادهای کنترل اگزما از بین می‌رود که کرم‌های ایرانی بسیاری برای رفع این بیماری مزمن پوستی در بازار موجود است. هر چند که باید قبل از استفاده، از یک پزشک متخصص مشروت گرفت.

کاماپرس در این گزارش بهترین کرم‌های ایرانی برای کنترل اگزما را بررسی می‌کند.

کرم اگزاسین با خاصیت ترمیم کنندگی

یکی از کرم‌های موثر برای درمان اگزما، کرم اگزاسین با خاصیت ترمیم کنندگی بالا است. این کرم به رفع خارش، التهاب، پوسته پوسته شدن  و خشکی پوست کمک می‌کند. از طرفی این کرم علاوه بر خاصیت درمانی که دارد منجر به مرطوب نگه داشتن طولانی پوست می‌شود. در بیشتر موارد علاوه بر اگزما، برای زخم و سوختگی هم از اگزاسین استفاده می‌شود. مثلا بعد از اپیلاسیون یا لیرز از این کرم بر روی پوست می‌زنند تا از جوش، زخم و کبودی جلوگیری شود. از این کرم مغذی در دوران بارداری هم برای رفع خارش‌های مخصوص این دوران استفاده می‌شود.

کرم-ضد-اگزما-کاماپرس

درمان اگزما با کرم اگزوفارما

در بین کرم‌های مختلف برای درمان و کنترل اگزما، کرم دست اگزوفارما به بهبود اگزمای پوستی بسیار کمک می‌کند. این کرم به دلیل ترکیبات موم عسل رطوبت دهی خوبی دارد و التهاب و قرمزی پوست را از بین می‌برد. حتی عصاره شیرین بیان آن به روشن شدن پوست اثر می‌گذارد که همین از پیری زودرس هم جلوگیری می‌کند. بنابراین در صورت ایجاد اگزما بر روی پوست کرم ایرانی اگزوفارما یکی از گزینه‌های خوب برای استفاده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

کرم ضد اگزمای ژیناژن حاوی مواد مغذی

یکی از کرم‌های ایرانی مناسب برای درمان و کنترل اگزما، کرم ضد اگزمای ژیناژن است. این کرم با دارا بودن اوره، ویتامین E و A و روغن بادام التهاب پوستی، ترک‌های پوستی، حساسیت و خارش‌های اگزمایی را درمان می‌کند. کرم ضد اگزمای ژیناژن معمولا به صورت تیوپ‌های 100 میلی لیتری در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد. این کرم باعث کاهش خشکی، قرمزی، خارش و التهاب پوست می‌شود. از طرفی به شادابی و از بین رفتن سلول‌های مرده‌ی پوست کمک می‌کند. اگر فردی دچار اگزمای پوستی شدید شده باید به طور معمول روزی دو بار این کرم را بر روی پوست تمیز خود بزنید. البته بهتر است قبل از استفاده حتما با یک متخصص پوست مشورت کرده باشید.

بهبود عفونت و زخم‌های پوستی با کرم درماتین

یکی دیگر از کرم‌های مناسب برای درمان اگزما درماتین است. این محصول ایرانی با خاصیت ضد التهابی که دارد باعث بهبود عفونت‌ها و زخم‌های پوستی خواهد شد. این کرم غنی از ویتامین‌هایی از جمله ویتامین Cاست که مصرف آن باعث کاهش اثر اگزما بر روی پوست می‌شود. معمولا یکی از کرم‌های پیشنهادی در داروخانه‌ها برای رفع التهاب و اگزما، درماتین است.

کرم سریتا مناسب کاهش قرمزی و خارش پوست

محصول دیگر برای کاهش قرمزی و خارش پوست بدن، سریتا، یک کرم ساخت ایران است. این محصول باعث برطرف شدن التهاب پوستی و موثر در حفظ رطوبت خواهد بود. سریتا به همراه ویتامین‌های A، C، B5، E و D3، ترکیب روغن‌های آرگان و کالاندولا هم در خود دارد که همه اینها علاوه بر خاصیت درمانی، به کاهش التهابات پوستی کمک شایانی می‌کند. البته برای نوع مصرف آن باید از نظر یک پزشک کمک گرفت.

کنترل اگزما با کرم اگزولیف

زمانی که پوست بدن مستعد اگزما باشد، استفاده از کرم اگزولیف به سرعت جلوی گستردگی این التهاب را می‌گیرد. در واقع این کرم درمانی، از خشکی پوست، خارش و پوسته ریزه جلوگیری می‌کند. این کرم را می‌توان با مشورت پزشک هر روز بر روی پوست زد که همین امر به رطوبت پوست کمک می‌کند. کرم اگزولیف یکی از گزینه‌های مناسب برای کاهش التهاب‌های پوستی به شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : ژیناژنسریتا
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز