دلیل محبوبیت محصولات بیوتی آف جوسان

ژیوار

محصولات آرایشی و بهداشتی کره جنوبی به دلیل استفاده از فرمولاسیون گیاهی و اثربخشی واقعی به ایجاد پوستی شفاف و براق مشهور هستند و در سال‌های اخیر توانسته‌اند محبوبیت قابل توجهی به دست آورند.

به گزارش کاماپرس، محصولات بیوتی آف جوسان (Beauty of Joseon) با بهره‌گیری از ترکیبات منحصر به فرد از عناصر طبیعی مانند جینسینگ، عصاره گل آلو و آب سبوس برنج، فناوری‌های پیشرفته و همچنین با الهام از زنان زیبای سلسله چوسان کره‌ای ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های برجسته این برند، استفاده از مواد طبیعی و بدون تجارت حیوانات بوده که نشان از تعهد آن به حفظ محیط زیست و رفاه حیوانات است.

این گزارش به بررسی ترکیبات، علت محبوبیت و معرفی محصولات بیوتی آف جوسان ‌پرداخته است.

علت محبوبیت برند بیوتی آف جوسان

برند بیوتی آف جوسان، یکی از برندهای برتر محصولات K-Beauty است که بر بهبودهای اساسی پوست تمرکز دارد. هدف اصلی این برند، علاوه بر زیبایی ظاهر، بهبود چهره و حفظ پوست سالم است. این برند کره‌ای باور دارد که پوست سالم و درخشان، کلید اصلی زیبایی است و این باور را از زنان سلسله چوسان کره الهام گرفته است. زنان سلسله چوسان به جای استفاده از مواد آرایشی، به مراقبت از پوست خود با ترکیباتی باستانی مانند عصاره جینسینگ، آب برنج و عصاره آلو سبز توجه می‌کردند، اما این ترکیبات طبیعی تنها راز فرمولاسیون محصولات بیوتی آف جوسان اصل نیست. برند بیوتی آف جوسان از آب برنج یا پودر دانه به عنوان پاک‌کننده صورت و از عسل، خیار، گیاهان و میوه‌های مختلف به عنوان ماسک برای حفظ سلامت پوست الهام گرفته است. محصولات بیوتی آف جوسان برای رسیدن به این هدف از قانون هانبانگ استفاده می‌کنند‌.

تکنولوژی هانبانگ چیست؟

هانبانگ یک مفهوم کلی در حوزه پزشکی سنتی کره‌ای بوده که در حال حاضر در صنعت محصولات مراقبت از پوست بسیار محبوب شده است. هانبانگ شامل استفاده گسترده از داروهای گیاهی برای درمان بیماری‌ها و حفظ سلامت است. مهم‌ترین عامل در اصول مراقبت از پوست هانبانگ، اثرات فیتوشیمیایی یا همان استخراج ترکیبات موثر از گیاهان است. مواد تشکیل‌دهنده هانبانگ همگی حاوی آنتی‌اکسیدان‌های موثر، عوامل ضد سرطان و مواد بی‌ضرر بوده که به تغذیه پوست سالم و جوان کمک می‌کنند.

دریان سفر امید

بیوتی آف جوسان - کاماپرس

ترکیبات محصولات بیوتی آف جوسان

جنسینگ: این ماده تاثیر بسیار خوبی در جلوگیری از پیری پوست دارد. ماده ساپونین که به مقدار خیلی زیاد در جینسنگ وجود دارد، در جلوگیری از لک شدن و همچنين چین و چروک ناشی از اشعه ماوراء بنفش و نور مستقیم خورشید موثر است.

آلو سبز: این ماده دارای ترکیبات طبیعی و لایه بردار مانند اسید سیتریک بوده که به‌ آرامی سلول‌های مرده و ناخالصی‌های پوست را از بین می‌برد.

برنج: سبوس برنج سرشار از اسیدهای آمینه و مواد معدنی است که پوست‌های خشک را مرطوب و روشن می‌کند و همچنین در تسکین پوست‌های حساس نقش بسیاری دارد.

معرفی محصولات بیوتی آف جوسان

محصولات بیوتی آف جوسان با تعهد به اصول هانبانگ تولید می‌شوند که در این فناوری، مواد طبیعی بیشترین میزان تاثیر را بر پوست خواهند داشت. به طور کلی مهمترین محصولات بیوتی آف جوسان شامل ضد آفتاب استیکی بیوتی آف جوسان، ضد آفتاب بیوتی آف جوسان، سرم دور چشم بیوتی آف جوسان حاوی جینسنگ و رتینول، واتر ژل لوبیا قرمز بیوتی آف جوسان، سرم آلفا آربوتین بیوتی آف جوسان، سرم پروپولیس و نیاسینامید بیوتی آف جوسان و همچنین ماسک جمع‌کننده منافذ لوبیا قرمز بیوتی آف جوسان خواهد بود.

خرید محصولات بیوتی آف جوسان از «تیسا»

محصولات برند بیوتی آف جوسان با تمرکز بر محصولات طبیعی و کیفیت بالا و همچنین تعهد به حفظ محیط زیست و رفاه حیوانات، توانسته جایگاه خود را در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی حفظ کند. در این میان، فروشگاه تیسا با ارائه قیمت‏‌های خرده فروشی که معمولا توسط تولید‏کنندگان یا تامین‏‌کنندگان محصولات بیوتی آف جوسان به صورت مصوب تعیین شده است، بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای خرید آنلاین از این مجموعه می‌توانند به نشانی اینترنتی https://tisastore.com مراجعه کنند. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه نیز می‌توانند با شماره تلفن 02155690688 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز