وام نقدی و بدون سود 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران

ژیوار

مشتریان بانک مهر ایران که مایل به دریافت وام قرض الحسنه از این مجموعه هستند، می‌توانند برای تسهیلات طرح «امتیازی مهر» درخواست بدهند. سقف این وام 300 میلیون تومان بوده و بدون سود و با کارمزد چهار درصدی به متقاضان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران به افرادی تعلق می‌گیرد که میانگین حساب یک تا 12 ماهه ایجاد کرده باشند. در زمان انجام فرآیند دریافت تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران و پرداخت اقساط، حساب متقاضی مسدود نخواهد شد و امکان استفاده از آن وجود دارد. ضمانت اصلی برای این وام ارائه ضامن رسمی و معتبر به بانک است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که بانک در صورت داشتن بودجه کافی این تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌کند. ضمنا متقاضیان این وام نباید هیچ نوع بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند تا این وام به آن‌ها تعلق بگیرد.

بیشتر بخوانید:

در صورتی که بانک سقف مبلغ تسهیلات را با کارمزد و مدت زمان بازپرداخت اعلامی به متقاضی بپردازد، مقدار هر قسط 5 میلیون و 524 هزار تومان خواهد بود. وام گیرنده در زمان سررسید باید جمعا 331 میلیون و 557 هزار تومان به بانک بپردازد.

دریان سفر امید

امکان افتتاح حساب غیرحضوری در بانک مهر ایران برای وام 300 میلیونی

متقاضیان این تسهیلات امکان درخواست افتتاح حساب برای دریافت وام امتیازی مهر ایران را به صورت غیرحضوری دارند. به این منظور متقاضی باید به سایت بانک مهر ایران مراجعه کرده و به افتتاح حساب غیرحضوری اقدام کند. همچنین متقاضیان این وام می‌توانند از طریق وبسایت بانک مهر ایران، میزان اقساط این وام و شرایط بازپرداخت آن را بسنجند و سپس نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز