بهترین گوشی‌ های ارزان‌ قیمت 2024 + عکس

ژیوار

همواره رقابت شدیدی برای انتخاب بهترین گوشی ارزان قیمت وجود دارد، با این حال این انتخاب به میزان بودجه‌ای که برای خرید یک تلفن همراه خوب و در عین حال مقرون به صرفه کنار گذاشته‌اید، بستگی دارد.

به گزارش کاماپرس، گوگل پیکسل 8 ویژگی‌های ممتاز برای یک گوشی زیر 500 دلار را دارد؛ با اینحال بازار رقابت تلفن‌های ارزان قیمت بسیار داغ است و رقبای پرقدرتی مانند One Plus 12R با قیمتی زیر 500 دلار و CMF Phone 1 by Nothing با قیمت 200 دلار دارد.

پس از آزمایش چندین تلفن با قیمت کمتر از 500 دلار، می‌توان دریافت که اکثر خریداران می‌توانند هر آنچه را که نیاز دارند در این دستگاه‌های ارزان قیمت بیابند و هیچ کس نیازی به پرداخت هزینه بیش از 800 دلار برای یک دستگاه پرچمدار ندارد!

گوشی Google Pixel 8a

هیچ گوشی دیگری نمی‌تواند با عملکرد و ویژگی‌های پیکسل 8a از قبیل صفحه‌نمایش روشن‌تر، عمر باتری طولانی‌تر، طراحی جذاب و ویژگی‌های هوش مصنوعی و با این قیمت مناسب برابری کند.

گوگل پیکسل/ کاماپرس

دریان سفر امید

گوشی OnePlus 12R

One Plus 12R از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 بیشترین استفاده را می‌برد. این مدل نه تنها در بازه قیمتی خود از سایرین برتری دارد، بلکه از همه گوشی‌هایی که آزمایش شده‌اند، به جز یک گوشی، بیشتر دوام می‌آورد.

OnePlus 12R/ کاماپرس

گوشی Nothing Phone 2a

گوشی‌های ارزان‌قیمت معمولاً به خوبی Nothing Phone 2a نیستند، زیرا طراحی متمایز و رابط Glyph سایر اعضای گروه خود را حفظ کرده است. نمایشگر و عمر باتری نیز از نقاط قوت این تلفن‌همراه به شمار می‌رود.

Nothing Phone 2a/ کاماپرس

گوشی Google Pixel 6a

ممکن است بیش از چند سال از عمر آن گذشته باشد، اما همچنان جزو انتخاب‌های برتر و در عین حال مقرون به صرفه است.

Google Pixel 6a/ کاماپرس

گوشی iPhone SE مدل 2022

اجازه ندهید اندازه کوچک آن شما را گول بزند زیرا iPhone SE (2022) کارهای زیادی از دستش برمی‌آید. دوربین خوبی دارد و برای بودجه شما بسیار صرفه جویانه است.

بیشتر بخوانید:

iPhone SE (2022)/ کاماپرس

گوشی Moto 5G مدل 2024

فقط به این دلیل که قیمت این گوشی بسیار مقرون به صرفه است به این معنی نیست که بروزرسانی‌های بزرگ را دریافت نکرده؛ تقریباً در هر دسته‌ای نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته است.

Moto G 5G (2024)/ کاماپرس

گوشی OnePlus Nord N30

به طور چشمگیری، عمر باتری فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد که رقیب تلفن‌های بزرگتر با باتری‌های قوی‌تر است.

OnePlus Nord N30/ کاماپرس

گوشی Motorola Moto G Stylus 5G

برای اینکه از کاغذ سنتی به سمت قلم حرکت کنید، لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید، با موتورولا Moto G Stylus 5G (2023) این امر به خوبی محقق می‌شود.

Motorola Moto G Stylus 5G/ کاماپرس

گوشی Samsung Galaxy A55

گلکسی A55 دنباله‌ فوق‌العاده از گلکسی A54 سال گذشته است که البته دوربین‌های آن ارتقاء یافته و عمر باتری نیز بهبود پیدا کرده است.

Samsung Galaxy A55/ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگ
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز