بهترین مجموعه برای تعمیر گیربکس‌ های اتومات چینی

ژیوار

ماشین‌های چینی با قیمت اقتصادی و ویژگی‌های فنی قابل قبول، بین بسیاری از مصرف‌کنندگان محبوبیت‌ ویژه‌ای دارند. با این حال گیربکس‌های اتوماتیک چینی بیشتر از سایر خودروهای اروپایی در معرض فرسودگی و خراب شدن هستند. با این حال به دلیل پیچیدگی و حساسیت گیربکس‌های اتومات چینی، تعمیر آن‌ها نیازمند مراجعه به متخصص است. در صورتی که گیربکس‌های اتومات به صورت غیر اصولی تعمیر شوند، منجر به صرف هزینه‌های اضافی و اتلاف وقت برای کاربران خواهد شد.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با تعمیر گیربکس‌ اتوماتیک چینی پرداخته است.

تعمیر گیربکس اتومات چینی CVT

یکی از رایج‌ترین مدل‌های گیربکس‌های اتومات چینی، CVT است. این گیربکس‌ها با داشتن قیمت مناسب و سیستم انتقال قدرت باکیفیت به عنوان یکی از بهترین مدل‌های موجود در خودروهای چینی شناخته می‌شود. چرخ‌دنده‌های خورشیدی استفاده شده در این دستگاه فرآیند تغییر دنده را صورت روان و بدون هیچ شوکی انجام داده و در نتیجه باعث بهبود عملکردهای کلی ماشین می‌شود. این مدل گیربکس اتومات چینی میزان مصرف سوخت کمتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. گیربکس‌های CVT نسبت به سایر مدل‌ها بادوام‌تر هستند و در صورت انجام مراقبت‌های ضروری، عملکرد خوبی در طول زمان از خود به نمایش خواهند گذاشت.

تعمیر گیربکس اتومات چینی AMT

گیربکس‌های اتومات چینی AMT یکی دیگر از پراستفاده‌ترین مدل‌های موجود در خودروهای چینی داخل ایران هستند. این گیربکس‌ها در واقع همان گیربکس‌های دستی هستند که به صورت اتوماتیک تبدیل شده‌اند و معمولا در خودروهایی چینی اقتصادی و یا ارزان استفاده می‌شوند. با این حال یکی از مزیت‌های این گیربکس‌های اتوماتیک چینی، هزینه‌های کم برای تعمیر است. به طور کلی گیربکس‌های AMT به اندازه سایر مدل‌های گیربکس اتومات چینی پیچیده نیستند، اما عملکرد ایده‌آل و قابل توجهی دارند.

دریان سفر امید

تعمیرات قطعات گیربکس AT

جعبه دنده اتومات AT یکی در بسیاری از خودروهای چینی موجود در داخل ایران استفاده شده است. این مدل از گیربکس‌ها حساسیت‌ نسبتا زیادی به روغن‌کاری داشته و به همین جهت افراد باید اقدامات لازم برای بررسی سطح و کیفیت روغن را انجام دهند. با این حال یکی از معایب گیربکس‌های AT افزایش دما در بعضی از موارد است. گیربکس اتومات چینی AT ساختار نسبتا پیچیده‌ای نسبت به سایر مدل‌های گیربکس‌های اتوماتیک موجود در بازار دارد و به این منظور انجام اقدامات لازم برای تعمیر در صورت خرابی در اسرع وقت ضروری است.

گیربکس‌های اتوماتیک AT از مدل‌هایی هستند که علاوه بر خودروهای چینی، در خودروهای اروپایی نیز استفاده می‌شوند. پیچیدگی این مدل از گیربکس‌ها و تعداد بیشتر قطعات داخلی آن‌ها، ضرورت مراجعه به تعمیرکاران متخصص و ماهر را ایجاد می‌کند.

خرید قطعات گیربکس DCT

گیربکس‌های DCT از مدل‌های نیمه اتوماتیک چینی محسوب می‌شوند و با این حال از نظر بسیاری از کاربران بهترین گیربکس موجود در بازار هستند. با این وجود گیربکس‌های DCT از مدل‌های رایج موجود در بازار نیستند و بسیاری از کاربران اسم آن را نشنیده‌اند. افراد باید در نظر داشته باشند که به دلیل حساسیت‌های گیربکس‌های چینی نیمه اتومات، خدمات تعمیر را نزد تعمیرکار متبحر انجام دهند تا خسارتی به خودرو وارد نشود.

دلایل محبوبیت گیربکس چینی اتوماتیک

گیربکس‌های چینی به منظور افزایش راحتی کاربران در حین رانندگی روزمره شهری تولید می‌شوند. گیربکس‌های اتوماتیک چینی نیازی به تغییر دنده به صورت دستی ندارند و به همین جهت فرآیند رانندگی را تسهیل کرده و خستگی رانندگان را کاهش می‌دهد. عملکرد نرم و روان گیربکس‌های چینی اتوماتیک باعث می‌شود که فرآیند رانندگی در مسیرهای شهری و یا  حتی جاده‌ای بهتر و لذت‌بخش‌تر باشد.

گیربکس‌های اتوماتیک چینی، با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و آپدیت تولید می‌شوند و از این جهت قادرند مصرف سوخت خودرو را کاهش دهند. مصرف بهینه سوخت یکی از بزرگ‌ترین قابلیت‌ها و مزیت‌های گیربکس‌های اتوماتیک چینی است. همچنین بعضی از مدل‌ها دارای انواع حالات و قابلیت‌های اضافی مثل حالت اقتصادی و یا ورزشی هستند که باعث بهینه شدن فرآیند رانندگی می‌شود.

حرفه‎‌ای ‌ترین تعمیرات قطعات گیربکس اتوماتیک چینی در «الو گیربکس»

الو گیربکس به عنوان مجموعه تخصصی بسیار مجهز در زمینه تعمیر انواع گیربکس‌های اتوماتیک چینی و اروپایی مشغول به کار در تهران است. این مجموعه بیش از 20 سال سابقه در زمینه تعمیر انواع گیربکس‌های اتوماتیک و دستی دارد و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کاربلد، آماده ارائه خدمات به افراد است. با توجه به این که ساختار گیربکس‌های اتوماتیک پیشرفته‌تر و حساس‌تر از مدل‌های دستی است، انجام بررسی و تعمیر نیازمند مراجعه به افراد متخصص و حرفه‌ای است. متقاضیان با خیال راحت برای تعمیر قطعات گیربکس می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند و بهترین خدمات و سرویس‌دهی را با گارانتی دریافت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس  https://alogearbox.com مراجعه کنند و یا با شماره‌ 09122541178 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : الو گیربکس
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز