ساعت مدرن غیرآنالوگ کاسیو رونمایی شد + قیمت

ساعت کاسیو/ کاماپرس
ژیوار

کاسیو تعدادی از ساعت‌های خود را مدرن کرده تا در عین حال که طراحی کلاسیک خود را حفظ کرده‌اند، اما ویژگی‌های هوشمندی همچون ارزیابی عملکرد ردیابی تناسب اندام را نیز داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، WS-B1000  یکی از این ساعت‌ها است. اگرچه کاسیو همچنان همه‌چیز را بسیار ساده نگه داشته است و خبری از مانیتور ضربان قلب، صفحه نمایش  OLED، سنسورهای سلامت یا اتصال LTE نیست، اما این دستگاه دارای بلوتوث برای اتصال به تلفن، شتاب سنج برای ردیابی مراحل، عملکردهای کرنومتر، تایمر کلاسیک، زنگ هشدار، یادآور حرکت و صفحه نمایش LCD با دکمه نور پس زمینه است. به عبارت دیگر، به اندازه کافی هوشمند است که به عنوان یک ردیاب تناسب اندام به حساب بیاید.

ساعت کاسیو/ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

بسیاری از ساعت‌های هوشمند کنونی به ثانیه‌شمار، پیگیری اهداف برای حرکت، کالری سوزی و غیره مجهزند. پس این واقعیت که WS-B1000 سادگی را حفظ کرده است، می‌تواند یک مزیت باشد.

از آنجایی که ان ساعت به حسگرها، تراشه‌ها و باتری غول پیکر ساعت هوشمند نیاز ندارد، پوشیدن آن بسیار سبک است. فقط 36 گرم وزن دارد. همچنین هرگز نگران شارژ کردن آن نمی‌شوید، این ساعت به باتری سکه‌ای CR2016 مجهز است که تقریباً دو سال دوام می‌آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : کاسیو
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز