بروکر دلتا اف ایکس، سابقه کاری خوبی دارد؟

ژیوار

بروکر دلتا اف ایکس (DELTAFX) به عنوان یکی از کارگزاری‌های تازه تاسیس که خدمات خود را به ایرانیان آغاز کرده است، در سال 2002 بیان‌گذاری شد، اما عمده فعالیت جدی خود را از سال 2015 به بعد آغاز کرد.

کاماپرس در این گزارش، اعتبار و سابقه بروکر دلتا اف ایکس و مزایا و معایب آن را بررسی کرده است.

 تنوع حساب‌های معاملاتی در دلتا اف ایکس

حساب نانو: این حساب به واحد پولی سنت و تنها با ۱۰ دلار ایجاد می‌شود و مخصوص افراد مبتدی است که نمی‌خواهند ریسک زیادی کنند. لازم به ذکر است که برای انجام معاملات در این بروکر لازم به پرداخت هیچ کمیسیونی نیست.

حساب استاندارد: اسپرد (اختلاف بین قیمت درخواستی فروش و قیمت پیشنهادی خرید) این حساب شناور است و برای افتتاح آن باید 50 دلار سپرده‌گذاری کرد.

حساب Fix Spread: برای باز کردن این حساب ثابت نیز در بروکر دلتا اف ایکس به 100 دلار سپرده نیاز است. این حساب اسپرد شناور ندارد و برای معامله با حساب اسپرد ثابت نیاز به پرداخت هیچ کمیسیونی نیست.

دریان سفر امید

حساب ECN: ECN حرفه‌ای‌ترین نوع حساب دلتا اف ایکس است که با واریز 200 دلار می‌توان آن را ایجاد کرد. این حساب برخلاف سه حساب دیگر کارگزاری، دارای کمیسیون است، اما اسپرد بسیار ناچیزی دارد.

اعتبار بروکر دلتا اف ایکس

بروکر دلتا مجوز تاسیس بروکر فارکس را از سنت وینسنت و گرنادین‌ها (یک کشور جزیره‌ای کوچک در دریای کارائیب و از اعضای کشورهای مشترک‌المنافع) دریافت کرده است. این مجوز تنها به کارگزاران فارکس و سایر خدمات‌دهندگان مالی کشورهای حوزه کارائیب داده می‌شود.

مجوز بعدی این شرکت مربوط به Financial Commission بوده که یک سازمان بین‌المللی برای حل اختلافات بین کارگزاری‌ها و معامله‌‌گران است. اعتبار بروکر دلتا اف ایکس به دلیل عضویت در این نهاد نظارتی بالا رفته و باعث شده که کاربران متوجه شفافیت آن شوند.

مجوز Best Execution نیز برای ضمانت بهترین اجرا در فارکس، به یک الزام قانونی اشاره می‌کند که روی کارگزاران فارکس و دیگر ارائه‌دهندگان خدمات مالی اعمال می‌شود.

در نهایت BVIFSC، نظارت‌کننده دیگری بوده که بروکر دلتا آن را کسب کرده است. این کمیسیون نهاد نظارتی مالی در جزایر ویرجین بریتانیا، مسئول نظارت و تنظیم صنعت خدمات مالی مانند کارگزاران فارکس است.

مزایا و معایب بروکر دلتا اف ایکس

بروکر دلتا اف ایکس از همان روز اول کار خود تلاش کرده تا مدل کاری‌اش را به صورت حرفه‌ای پیش برد؛ به همین خاطر واریز و برداشت ریالی، نمادهای معاملاتی متنوع، بونوس‌های جذاب، رگوله نسبتا معتبر و امکان کپی ترید از مزایای اصلی استفاده از این بروکر برای ایرانیان محسوب می‌شود. به علاوه، وبسایت بروکر دلتا از بهترین سایت‌ها با توجه به نیاز کاربران بوده که کار معامله‌گران را بسیار تسهیل کرده است. بروکر دلتا اف ایکس دارای پشتیبانی قوی به زبان فارسی بوده و ثبت نام در آن بسیار آسان است. همچنین در این بروکر می‌توان از بونوس (پاداش تشویقی در بازارهای مالی) فراوان و نرخ بازگشت پول تا 55 درصد بعد از خرید مشتری به حساب استفاده کرد. در مقابل، هنوز نمی‌توان ایراد خیلی جدی و خاصی برای این بروکر قائل شد؛ چراکه زمان زیادی از فعالیت آن در بازار ایران نمی‌گذرد، اما مدل واریز و برداشت این مجموعه از تنوع کافی برای تمامی کاربران برخوردار نیست؛ با این حال این مسئله یک ضعف برای این بروکر محسوب نمی‌شود.

سابقه کاری بروکر دلتا اف ایکس

سوابق کاری بروکر دلتا اف ایکس تاکنون هیچ مشکلی را نشان نداده است. این بروکر در چند سال اول فعالیت خود با 2000 کاربر کارش را آغاز کرد؛ در حالیکه اکنون ادعا می‌کند نزدیک به ۱۰۰ هزار کاربر و همچنین ۲۰ میلیون معامله در ماه دارد. ثبت قراردادهای تامین مالی جدید، افزودن رگوله‌های چندگانه‌ به این شرکت و همچنین دریافت بیش از ۲۰ جایزه بین‌المللی در حوزه فارکس به دلیل شرکت در نمایشگاه فارکس اکسپو دبی نشان می‌دهد که سابقه بروکر دلتا اف ایکس مثبت بوده و چالش خاصی برای کاربران ایرانی نداشته است.

بروکر دلتا اف ایکس - کاماپرس

 دلتا اف ایکس زیر ذره‌بین ایران بروکر

ایران بروکر با هدف تحقیق درباره کارگزاران فارکس، صرافی‌های ارز دیجیتال، کارگزاران بورس ایران، پراپ فرم‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های مالی و امثال آنها به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی کمک می‌کند تا بتوانند بستر مناسبی برای فعالیت خود در بازارهای مالی پیدا کنند. محتوای این مجموعه به صورت بی‌طرفانه بوده و تنها بر اساس بررسی‌های کارشناسی و با هدف ارائه اطلاعات انجام می‌شود.

به عبارت دیگر این بروکر هیچ نقشی در رتبه‌بندی پلتفرم‌های معرفی شده ندارد و کلیه امتیازات توسط کاربران ثبت می‌شود.

علاقه‌مندان همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸  تا ۱۶ به وقت ایران می‌توانند از طریق پشتیبانی آنلاین در وبسایت https://iranbroker.net/ یا از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۵۵۸۷ سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان مجموعه در میان بگذارید. همچنین می‌توانید به صورت 24 ساعته از طریق پنل کاربری‌ خود و ثبت تیکت با آن‌ها در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز