5 نکته بسیار مهم که باید در هنگام خرید روکش پراید به آن توجه کنید

ژیوار

خرید روکش صندلی برای همه خودروها از جمله  پراید می‌تواند مزایایی به همراه داشته باشد. این گونه از روکش‌ها علاه بر زیبایی خاصی که به عنوان یک اکسسوار به خودروی شما می‌دهند، در خراب نشدن روکش اصلی خودرو نیز موثر هستند.

کاماپرس در این گزارش به ارائه 5 نکته بسیار مهم برای خرید روکش پراید پرداخته است.

1 – برای پراید روکش پارچه‌ای بخریم یا چرم؟

انواع روکش‌ خودرو در کشور تولید و به بازار عرضه می‌شود. این روکش‌ها دارای جنس‌های متفاوتی هستند. برای نمونه روکش‌های پارچه‌ای، روکش چرم و روکش جیر می‌تواند خریداری و مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل دانستن مزایای استفاده از هریک از این روکش‌ها می‌تواند به شما برای انتخاب بهترین روکش صندلی کمک کند.

برای نمونه روکش صندلی چرم از هر نظر زیبا و بادوام است. اما این روکش دارای معایبی نیز هست. برای نمونه روکش چرم در تابستان گرم بوده و باعث عرق کردن بیش از اندازه شما می‌شود و در زمستان سرد است. همچنین این نوع از روکش قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع روکش پراید دارد.

روکش‌های پارچه‌ای از دوام کمتری نسبت به روکش‌های چرم برخوردار هستند. طرح این نوع از روکش‌ها بسیار متنوع است. این روکش‌ها در تابستان سردتر و در زمستان گرم‌تر هستند و بسته به جنس پارچه تعرق کمتری دارند. از معایب این نوع از روکش صندلی پراید می‌توان به کثیف شدن راحت و سخت بودن تمیز کردن و شست و شوی آن اشاره کرد.

دریان سفر امید

روکش‌های جیر نیز همانند روکش‌های چرم زیبا و با کیفیت هستند ولی تمیز کردن این نوع از روکش صندلی نیز بسیار سخت است.

روکش‌های ترکیبی پراید نیز در کشور تولید می‌شوند که ترکیبی از چرم و پارچه هستند. این نوع از روکش‌ها دارای قیمت بالاتری هستند و مزایای هر دو نوع روکش را با خود دارند. معمولا بیشترین روکش پراید موجود در بازار به صورت پارچه‌ای و ترکیبی تولید می‌شود.

2 – انتخاب طرح و رنگ برای روکش صندلی پراید

مهم‌ترین موضوع در انتخاب روکش‌ پراید، دقت به طرح و رنگ روکش است. روکش‌های پراید معمولا در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند و انتخاب از بین این همه طرح و رنگ سخت خواهد بود.

بهتر است که روکش خودروی خود را متناسب با رنگ خودرو و رنگ اکسسوری‌ها و قسمت داخلی پراید خود انتخاب کنید. انتخاب درست رنگ، کلید داشتن یک روکش زیبا است و بر زیبایی خودروی شما نیز خواهد افزود.

در مورد طرح نیز اگرچه بیشتر به سلیقه افراد بستگی دارد اما در نهایت طرح نیز باید همسان با سایر بخش‌های خودرو باشد. بسیاری از افراد روکش‌های بدون طرح و ساده را به روکش‌های طرح‌دار ترجیح می‌دهند. روکش ساده و تک رنگ پارچه‌ای همانند روکش‌های چرم، امکان هماهنگی بیشتری با سایر اکسسوری‌های ماشین داشته و راحت‌ترین انتخاب است.

3 – گارانتی روکش صندلی را جدی بگیرید

در صورت امکان بهتر است که از روکش‌های دارای گارانتی خریداری کنید. برخی از انواع روکش پراید دارای گارانتی 6 تا 12 ماهه هستند و در این مدت برخی از ایرادات اولیه و ثانویه روکش صندلی خودرو آن را قابل تعویض خواهد کرد.

برای نمونه پارگی و سایش طبیعی، تغییر یافتن رنگ، خرابی زیپ، خرابی دوخت و حتی شل و لق شدن روکش صندلی می‌توانند شامل گارانتی شوند.

4 – نصب روکش مهم است

بهتر است که نصب روکش را به متخصصین این کار بسپارید. این افراد روکش را طوری نصب می‌کنند که کوچکترین ایرادی در قرار گرفتن نداشته باشد و کاملا صاف و زیبا به نظر برسد. همچنین در صورت داشتن ایرادات اساسی در روکش آن را به شما اطلاع می‌دهند.

5 – قبل از خرید قیمت روکش صندلی پراید را بررسی کنید

روکش‌های صندلی پراید به قیمت‌های بسیار متفاوتی به فروش می‌رسند. به همین دلیل بهتر است که قبل از خرید، قیمت‌ها را بررسی کنید. همچنین توصیه می‌شود که از تولید کننده و از شرکت‌ها و سایت‌های عرضه مستقیم روکش خریداری کنید تا روکش پراید با کمترین قیمت به دست شما برسد.

خرید آنلاین روکش پراید از مارال کاور

«صنعت دوخت مارال» یکی از اصلی‌ترین تولید کننده‌های روکش صندلی انواع خودرو در ایران است. این شرکت تولیدی روکش‌های صندلی را با با تنوع بالا طراحی و تولید کرده و به قیمت مناسب به فروش می‌رساند. صنعت دوخت مارال با تاسیس سایت «مارال کاور» اقدام به عرضه مستقیم و فروش آنلاین محصولات خود نیز کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین روکش صندلی مناسب خودروی خود به سایت maralcover.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02155526065 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : صنعت دوخت مارال
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز