بهترین مچ بند هوشمند شیائومی برای خانم های خانه دار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مچ بند هوشمند شیائومی از جمله مچ بندهای پرفروش بازار است که در سه مدل محبوبیت بیشتری دارد و این مدل‌ها به دلیل دارا بودن برخی ویژگی‌ها برای خانم‌های خانه دار نیز گزینه مناسبی به حساب می‌آیند. این مچ بندهای هوشمند قیمتی در حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان داشته و همگی از حالات ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کنند. ظرفیت باتری در این محصولات مناسب در نظر گرفته می‌شود و می‌توان آن‌ها را محصولاتی مقاوم در برابر آب دانست.

کاماپرس در این گزارش، بهترین مچ بندهای هوشمند شیائومی برای خانم‌های خانه دار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی مختلف معرفی می‌کند.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 8 برای بانوان

این مچ بند هوشمند با صفحه نمایش لمسی ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 660 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با رزولوشن صفحه 192 در 490 عرضه می‌شود و ابعاد 4.8 در 2.25 در 1.1 دارد. مچ بند هوشمند شیائومی مقاومت مناسبی در برابر آب داشته و از این جهت برای خانم‌های خانه دار نیز مناسب است. این مچ بند با اندازه صفحه نمایش 1.62 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و علاوه بر استفاده روزمره، برای ورزش و کاربرد رسمی نیز مناسب است.

این محصول می‌تواند از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی کرده و قابلیت‌هایی مانند پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت سلامت بانوان، فشار سنج خون و وضعیت تناسب اندام را ارائه می‌دهد. ظرفیت باتری این مچ بند 190 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 8 برای بانوان-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 6 Global Version

این مچ بند هوشمند شیائومی با کاربرد روزمره و ورزشی عرضه شده و با قیمت 1 میلیون و 390 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مچ بند با صفحه نمایش لمسی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و اندازه صفحه نمایش آن 1.56 اینچ است. محصول مذکور با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی طراحی شده و از 30 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌های قابل توجه در این محصول می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری و پایش سلامت خواب اشاره کرد. این مچ بند هوشمند با دو ساعت شارژ می‌تواند تا 14روز مورد استفاده قرار گیرد.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 7 Global Version

این مچ بند هوشمند شیائومی با صفحه نمایش لمسی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد و قیمت آن 1 میلیون و 640 هزار تومان است. این مچ بند اندازه صفحه نمایش 1.62 اینچی داشته و کاربردی رسمی و ورزشی دارد. محصول مذکور که از 120حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند، می‌تواند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را بسنجد و قابلیت شخصی سازی واچ فیس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مچ بند هوشمند شیائومی با ظرفیت باتری 180 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و از نسخه بلوتوث 5 یا بالاتر و آی او اس 10 یا بالاتر استفاده می‌کند. این محصول مقاومت نسبتا بالایی در برابر رطوبت نشان می‌دهد.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 7 Global Version-کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : 19 کالادیجی کالادیجی لندشیائومی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز