بهترین مچ بند هوشمند برای ورزشکاران حرفه ای + قیمت

مچ بند هوشمند-کاماپرس

در اغلب موارد، مچ بند هوشمند با صفحه نمایش لمسی و قابلیت شارژدهی بالا جزو محصولات پرفروش برای ورزشکاران حرفه‌ای بوده و امکان استفاده از حالت‌های ورزشی متعدد را فراهم می‌کند. پرفروش‌ترین مچ بندهای ورزشی اغلب در بازه قیمتی 1 تا 2 میلیون تومان قرار می‌گیرند و قابلیت تغییر طرح صفحه نمایش را در اختیار کاربرد قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش بهترین مچ بندهای هوشمند برای ورزشکاران حرفه‌ای را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 8

این مچ بند هوشمند با صفحه نمایش لمسی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 560 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول مقاومت مناسبی در برابر آب نشان داده و سایز صفحه نمایش 1.62 اینچی دارد. علاوه بر آن، در این مچ بند قابلیت تغییر طرح ساعت و استفاده از 150 حالت ورزشی مختلف فراهم شده است. این محصول که برای استفاده ورزشی، روزمره و حتی رسمی مناسب به نظر می‌رسد می‌تواند تا 16 روز امکان شارژدهی داشته باشد و با اندروز 6.0 و بالاتر یا آی او اس 12.0 و بالاتر سازگاری دارد.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 8-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مچ بند هوشمند آنر با مدل Band 6

این محصول که برای استفاده روزمره و ورزشی مناسب در نظر گرفته می‌شود با قیمت 1 میلیون و 96 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مچ بند هوشمند اندازه صفحه نمایش 1.47 اینچی داشته و امکان استفاده از صفحه نمایش لمسی آن را فراهم می‌کند. ظرفیت باتری در این محصول 180 میلی آمپر ساعت بوده و جنس بدنه سیلیکونی دارد.

مچ بند هوشمند آنر با مدل Band 6-کاماپرس

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Version Mi Band 7 Global

این مچ بند هوشمند با صفحه نمایش لمسی عرضه شده و با قیمت 1 میلیون و 640 هزار تومان به فروش می‌رسد. صفحه نمایش این مچ بند لمسی بوده و در آن قابلیت استفاده از 120 حالت ورزشی مختلف وجود دارد. این محصول با سایز صفحه نمایش 1.62 اینچی طراحی شده و امکان شخصی سازی واچ ویس را فراهم می‌سازد. ظرفیت باتری این مچ بند 180 میلی آمپر ساعت بوده و جنس بدنه سیلیکونی با فرم صفحه بیضی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Version Mi Band 7 Global-کاماپرس

مچ بند هوشمند هوآوی با مدل Band 6

این محصول با کاربرد روزمره و ورزشی در اختیار کاربران قرار گرفته و با قیمت 1 میلیون و 90 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مچ بند هوشمند از 96 برنامه ورزشی پشتیبانی می‌کند که 10 مورد از آن‌ها برنامه حرفه‌ای به حساب می‌آیند. این مچ بند با صفحه نمایش لمسی عرضه شده و سایز صفحه 1.47 اینچی دارد. علاوه بر آن، این مچ بند در برابر آب مقاومت مناسبی نشان داده و از جنس بدنه سیلیکونی و قفل بند سگکی ساده بهره می‌گیرد.

مچ بند هوشمند هوآوی با مدل Band 6-کاماپرس

مچ بند هوشمند امیزفیت مدل Band 7

این مچ بند هوشمند مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک نشان می‌دهد و با قیمت 1 میلیون و 479 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سایز صفحه نمایش 1.47 اینچی عرضه شده و شارژدهی 12 روزه را در حالت عادی فراهم می‌کند. این مچ بند هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی بوده و امکان استفاده از قابلیت‌هایی مانند گام شمار، سنجش اکسیژن خون و شتاب سنج و شمارشگر ضربان قلب را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

مچ بند هوشمند امیزفیت مدل Band 7-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آنردیجی کالاشیائومیهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز