با 1 میلیون ساعت هوشمند کیو سی وای بخریم یا شیائومی؟

ساعت هوشمند-کاماپرس

برای خرید ساعت هوشمند کیو سی وای و شیائومی می‌توان تنها با 1 میلیون تومان بهترین محصولات را پیدا کرد. این ساعت‌های هوشمند اغلب از حالت‌های ورزشی متعددی استفاده کرده و برای کاربرد روزمره و ورزشی انتخابی مناسب به حساب می‌آیند. کیفیت باتری و تنوع در واچ فیس این محصولات نیز قابل توجه است. کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود و بررسی ویژگی‌های این محصولات ساعت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 4 محصول با قیمت حدودی 1 میلیون تومان، از 2 برند شیائومی و کیو سی وای، با جست و جو در سایت کالاتیک می‌پردازد.

ساعت هوشمند کیو سی وای با مدل GS2

این ساعت هوشمند با صفحه نمایش لمسی ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 745 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ساعت با کاربری ورزشی و روزمره طراحی شده و قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث، قابلیت پشتیبانی از حداقل 100 حالت ورزشی مختلف و واچ فیس‌های متنوع را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. جنس بند این محصول لاستیکی بوده و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت از خود نشان می‌دهد. ساعت کیو سی وای امکان شارژدهی 10 روزه در حالت استفاده سبک و امکان استفاده 4 روزه در حالت استفاده عادی را ممکن می‌سازد.

ساعت هوشمند کیو سی وای با مدل GS2-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند کیو سی وای با مدل Watch GTS

این ساعت هوشمند با صفحه نمایش لمسی و کاربرد روزمره و ورزشی با قیمت 999 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث را داشته و از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، بیش از 100 واچ فیس نیز در این ساعت هوشمند قرار دارد. این محصول با قابلیت مدیریت سلامتی عرضه شده و از استاندارد بالایی در مقاومت مقابل رطوبت و آب برخوردار است. این ساعت هوشمند با شارژدهی 14 روزه ارائه شده و از نسخه بلوتوث 5.2 استفاده می‌کند.

ساعت هوشمند کیو سی وای با مدل Watch GTS-کاماپرس

ساعت هوشمند شیائومی با مدل Haylou Solar Lite

این ساعت هوشمند با صفحه نمایش لمسی ارائه شده و با قیمت 1 میلیون و 199 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای 100 حالت ورزشی و واچ فیس متنوع بوده و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک دارد. صفحه نمایش این محصول 1.38 اینچی بوده و میزان شارژدهی آن 20 روز در حالت عادی و 10 روز در حالت پایش 24 ساعته ضربان قلب است. این محصول امکان ثبت چرخه قاعدگی در خانم‌ها را هم داشته و می‌تواند کیفیت خواب را بسنجد.

ساعت هوشمند شیائومی با مدل Haylou Solar Lite-کاماپرس

ساعت هوشمند شیائومی با مدل Mibro Watch C3

این ساعت هوشمند شیائومی با 70 حالت ورزشی مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با قیمت 1 میلیون و 359 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول امکان بررسی ضربان قلب و سنجش میزان اکسیژن خون را داشته و برای استفاده روزمره و ورزشی انتخابی مناسب است. امکان استفاده از قابلیت حالت لمسی در این ساعت هوشمند با وزن 43.5 گرم، وجود دارد. از ویژگی‌های دیگر این ساعت این است که بازدهی باتری آن تا 10 روز امکان پذیر بوده و دارای هشدار عدم تحرک است.

ساعت هوشمند شیائومی با مدل Mibro Watch C3-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : کالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز