پرفروش ترین ساعت هوشمند میبرو در بازار + قیمت

ساعت هوشمند-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

ساعت هوشمند میبرو با حالت‌های ورزشی مختلفی عرضه شده که بسته به قیمت، میزان آپشن‌های آن متفاوت است. این محصول که برای کاربرد روزمره و ورزشی مناسب بوده و معمولا مدل‌های پرطرفدار آن با ظرفیت باتری 250 تا 350 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شوند، در اغلب موارد قابلیت واچ فیس داشته و حداقل تا عمق 20 متری آب مقاومت می‌کند. این محصولات هم با سیستم عامل اندروید و هم با سیستم عامل آی او اس سازگاری دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند میبرو در بازار را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند میبرو مدل Lite 2

این ساعت هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 2 میلیون و 379 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. قابلیت مکالمه در این ساعت هوشمند میبرو در اختیار کاربران قرار گرفته و استفاده از آن برای کاربرد رسمی و روزمره مناسب است. جنس بدنه این ساعت فلزی بوده و اندازه صفحه نمایش 1.3 اینچی دارد. 60 حالت ورزشی مختلف و قابلیت 12 روز استفاده عادی با یک بار شارژ از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول به حساب می‌آید.

ساعت هوشمند میبرو با مدل Lite 2-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند میبرو با مدل T1 New 2022

این مدل از ساعت هوشمند میبرو با قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی در پیام و اعلان ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 899 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ساعت با سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا و آی او اس 8.5 به بالا سازگاری دارد. ظرفیت باتری در این محصول 250 میلی آمپر ساعت بوده و بازدهی 5 تا 7 روزه را فراهم می‌کند. این ساعت هوشمند از 20 حالت ورزشی پشتیبانی کرده و با اندازه صفحه 1.6 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول تا عمق 20 متری آب قابل استفاده بوده و قابلیت شخصی سازی واچ فیس را دارد.

ساعت هوشمند میبرو با مدل T1 New 2022-کاماپرس

ساعت هوشمند میبرو با مدل Watch x1

این ساعت هوشمند با ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعتی که  بازدهی 14 روزه دارد، با قیمت 1 میلیون و 344 هزار تومان به فروش می‌رسد. محصول مذکور با کاربرد روزمره و ورزشی، با سیستم عامل اندروید 5 و بالاتر و آی او اس 10 و بالاتر سازگار بوده و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. جنس بدنه این ساعت از فلز و پلاستیک PC بوده و مقاومت آن در برابر آب تا عمق 50 متری قابل توجه است. این ساعت هوشمند میبرو از 38 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی کرده و 14 روز بازدهی باتری دارد.

ساعت هوشمند میبرو با مدل Watch x1-کاماپرس

ساعت هوشمند میبرو با مدل C2 global

این ساعت هوشمند با اندروید 5.0 به بالا و آی او اس 10 به بالا سازگاری داشته و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 812 هزار تومان فروخته می‌شود. این ساعت با ظرفیت باتری 270 میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و از 20 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. ساعت هوشمند میبرو تا عمق 20 متری آب مقاوم بوده و بازدهی باتری 7 روزه دارد. قابلیت تغییر طرح ساعت نیز در این محصول ارائه شده است.

ساعت هوشمند میبرو با مدل C2 global-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفواریا اسمارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز