مهم ترین فرق گوشی آنر X7a و آنر X8a چیست؟

شاید بتوان مهم‌ترین تفاوت گوشی آنر X7a و آنر X8a را در کیفیت دوربین آن‌ها دانست. تفاوت کیفیت دوربین این دو محصول در حد بالایی بوده و این تفاوت هم در دوربین پشت و هم در دوربین سلفی قابل مشاهده است. علاوه بر تفاوت در دوربین، در مسائل دیگری مانند ظرفیت باتری، حجم حافظه رم و وزن گوشی‌ها نیز می‌توان تفاوت‌های قابل توجهی پیدا کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مهم‌ترین تفاوت‌های گوشی آنر X7a و آنر X8a می‌پردازد.

مقایسه ویژگی‌های ظاهری گوشی آنر X7a و آنر X8a

سایز صفحه نمایش این دو گوشی تقریبا یکسان بوده و در حدود 6.7 اینچ است. اما از نظر وزنی گوشی آنر X7a سنگین‌تر بوده و 196 گرم در نظر گرفته می‌شود. گوشی آنر X8a نیز با وزن 179 گرمی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از نظر ظاهری هر دو گوشی شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و هر دو با پشت براق و پلاستیکی به فروش می‌رسند.

گوشی آنر X7a-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مقایسه کیفیت دوربین و ظرفیت حافظه گوشی آنر X7a و آنر X8a

گوشی آنر X7a با 4 دوربین عرضه شده که کیفیت‌های 50، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی دارند. در حالی که گوشی آنر X8a دوربین‌های سه گانه 100، 5 و 2 مگاپیکسلی داشته و دو برابر گوشی قبل کیفیت دوربین بالایی دارد. در مورد دوربین جلو نیز همین اتفاق افتاده است. در گوشی آنر X7a دوربینی 8 مگاپیکسلی و در گوشی آنر X8a دوربینی 16 مگاپیکسلی وجود دارد.

از نظر ظرفیت حافظه داخلی، هر دو گوشی با ظرفیت 128 گیگابایتی عرضه شده‌اند و از نظر ظرفیت حافظه رم، مدل X7a با 6 گیگابایت ظرفیت و مدل X8a با 8 گیگابایت ظرفیت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

آنر X8a-کاماپرس

مقایسه ویژگی‌های فنی دیگر گوشی آنر X7a و آنر X8a

گوشی آنر X7a با ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و از این جهت در مقایسه با گوشی آنر X8a با ظرفیت 4500 باتری میلی آمپر ساعت ظرفیت بیشتری دارد. هر دو گوشی از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و دارای نسخه بلوتوث 5.1 هستند. امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 5 واتی در مدل X7a و پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 22.5 واتی در مدل X8a وجود دارد.

مقایسه-گوشی-آنر-X8a-با-آنر-X7a-کاماپرس

نظرات کاربران در مورد گوشی آنر X7a و آنر X8a

از نظر کاربران گوشی آنر X7a محصولی مناسب نسبت به قیمتش به حساب می‌آید و کارایی مناسبی دارد. بسیاری از افراد ظاهر این گوشی را مورد پسند قرار داده و در مورد مسائل قابل توجه در آن به کند بودن یا پیدا نکردن گلس اشاره می‌کنند.

در مورد گوشی آنر X8a نیز بسیاری از افراد آن را مناسب دانسته و توصیه کرده‌اند. این محصول به صرفه که برای کاربرد عادی کارایی بیشتری دارد به دلیل دوربین خوب و طراحی جذاب مورد قبول افراد بوده و تنها باتری آن نسبتا ضعیف تشخیص داده می‌شود.

هر دو محصول آنر از سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‎کنند و برای تمام افراد مناسب هستند. کسانی که علاقه زیادی به گیمینگ ندارند بهتر است این محصولات را بار دیگر با دقت بیشتری ملاحظه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آنرالو موبایل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز