بهترین مچ بند هوشمند شیائومی برای خانم های خانه دار

تور لحظه آخری-کاماپرس

مچ بند هوشمند شیائومی از جمله مچ بندهای پرفروش بازار است که در سه مدل محبوبیت بیشتری دارد و این مدل‌ها به دلیل دارا بودن برخی ویژگی‌ها برای خانم‌های خانه دار نیز گزینه مناسبی به حساب می‌آیند. این مچ بندهای هوشمند قیمتی در حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان داشته و همگی از حالات ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کنند. ظرفیت باتری در این محصولات مناسب در نظر گرفته می‌شود و می‌توان آن‌ها را محصولاتی مقاوم در برابر آب دانست.

کاماپرس در این گزارش، بهترین مچ بندهای هوشمند شیائومی برای خانم‌های خانه دار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی مختلف معرفی می‌کند.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 8 برای بانوان

این مچ بند هوشمند با صفحه نمایش لمسی ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 660 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با رزولوشن صفحه 192 در 490 عرضه می‌شود و ابعاد 4.8 در 2.25 در 1.1 دارد. مچ بند هوشمند شیائومی مقاومت مناسبی در برابر آب داشته و از این جهت برای خانم‌های خانه دار نیز مناسب است. این مچ بند با اندازه صفحه نمایش 1.62 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و علاوه بر استفاده روزمره، برای ورزش و کاربرد رسمی نیز مناسب است.

این محصول می‌تواند از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی کرده و قابلیت‌هایی مانند پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت سلامت بانوان، فشار سنج خون و وضعیت تناسب اندام را ارائه می‌دهد. ظرفیت باتری این مچ بند 190 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 8 برای بانوان-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 6 Global Version

این مچ بند هوشمند شیائومی با کاربرد روزمره و ورزشی عرضه شده و با قیمت 1 میلیون و 390 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مچ بند با صفحه نمایش لمسی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و اندازه صفحه نمایش آن 1.56 اینچ است. محصول مذکور با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی طراحی شده و از 30 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌های قابل توجه در این محصول می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری و پایش سلامت خواب اشاره کرد. این مچ بند هوشمند با دو ساعت شارژ می‌تواند تا 14روز مورد استفاده قرار گیرد.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 7 Global Version

این مچ بند هوشمند شیائومی با صفحه نمایش لمسی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد و قیمت آن 1 میلیون و 640 هزار تومان است. این مچ بند اندازه صفحه نمایش 1.62 اینچی داشته و کاربردی رسمی و ورزشی دارد. محصول مذکور که از 120حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند، می‌تواند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را بسنجد و قابلیت شخصی سازی واچ فیس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مچ بند هوشمند شیائومی با ظرفیت باتری 180 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و از نسخه بلوتوث 5 یا بالاتر و آی او اس 10 یا بالاتر استفاده می‌کند. این محصول مقاومت نسبتا بالایی در برابر رطوبت نشان می‌دهد.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 7 Global Version-کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : 19 کالادیجی کالادیجی لندشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز