نحوه دریافت وام 300 میلیونی بدون سود بانک سپه + مبلغ اقساط

ژیوار

بانک سپه به منظور ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تبلیغات موثر در سطح گسترده و ارائه خدمات به مردم، طرح تسهیلاتی به نام «نگین امید» را تدارک دیده است. براساس این طرح تسهیلاتی مشتریان باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند که این کار به صورت آنلاین و از طریق سامانه امید بانک امکان پذیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک سپه، افراد به منظور استفاده از وام 300 میلیونی طرح نگین امید نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک سپه ندارند. متقاضیان این امکان را دارند که با مراجعه به سامانه امید بانک، میانگین موجودی مناسب را در فاصله زمانی بین یک تا 18 ماه ایجاد کرده و از این تسهیلات تا سه برابر میانگین موجود بهره‌ مند شوند.

وام مذکور قرض الحسنه بوده و هیچ سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. فقط بر روی این وام کارمزد دو درصدی پرداخت می‌شود. افراد متناسب با شرایط خود بین 12 تا 60 ماه امکان پرداخت اصل پول به همراه کارمزد آن را به بانک خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

افرادی که وام دریافت کرده‌اند با توجه به شرایط اعلامی، موظف به پرداخت 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان به صورت ماهیانه هستند. کل سود تسهیلات به 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن هم 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان خواهد بود.

بهترین و آسان‌ترین راه مشاهده امتیاز برای دریافت این وام کدام است؟

این طرح وام برای مشتریان پیچیدگی چندانی ندارد و افراد واجد شرایط به راحتی امکان بهره مندی از آن را دارند. ضمنا متقاضیان به منظور مشاهده امتیاز خود برای دریافت این تسهیلات می‌توانند به سامانه امید بانک مراجعه کنند و مراجعه حضوری نداشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز