شرایط جدید ثبت نام وام 300 میلیونی بانک سینا + 2 روش بازپرداخت

لست سکند

افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سینا در قالب طرحی به نام «نخل» هستند، باید در این بانک حساب قرض الحسنه افتتاح کرده و بتوانند میانگین حساب حداقل یک ماهه ایجاد کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، طرح نخل بانک سینا برای اشخاص حقوقی و پرسنل و کارکنان شرکت‌ها تدارک دیده شده است. براساس این طرح شرکت طرف حساب بانک سینا امکان درخواست وام 300 میلیونی به منظور ارائه آن به کارکنانش را دارد.

این وام به صورت نقدی نیست و در قالب کارت اعتباری ارائه می‌شود. کارکنان شرکت‌ها و مجموعه‌های طرف حساب بانک سینا با تسهیلات مذکور امکان خرید کالا از مجموعه‌های مشخصی را دارند.

سود این تسهیلات حداکثر مقدار مجاز اعلام شده از سوی بانک مرکزی است و زمان بازپرداخت آن به دو شیوه متفاوت است. در صورتی که بازپرداخت این وام به صورت اقساطی انتخاب شود، مدت زمان لازم برای این کار شش تا 36 ماه خواهد بود. اما اگر مشتری به اقساط راس مدت تمایل داشته باشد، زمان بازپرداخت بین سه تا شش ماه تغییر پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

میزان اقساط برای این وام 300 میلیونی با نرخ سود حداکثری و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، 11 میلیون و 612 هزار و 916 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 118 میلیون و 64 هزار و 993 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 421 میلیون و 264 هزار و 993 تومان اعلام شده است.

بانک سینا چه خدماتی را به مشتریانش ارائه می‌دهد؟

بانک سینا یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که مجوز فعالیت آن به عنوان مجموعه بانکی از سال 1386 صادر شد. این مجموعه از ابتدای فعالیت خود تاکنون خدمات گوناگونی اعم از تسهیلات، خدمات ارزی، بانکداری شرکتی، افتتاح انواع حساب‌ها، سامانه‌های بانکی و … ارائه داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز