شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک گردشگری

تور لحظه آخری-کاماپرس

بانک گردشگری به منظور کمک به مشتریان خود طرح تسهیلاتی را به نام «پارسا» تدارک دیده که سقف آن 300 میلیون تومان اعلام شده و جزو وام‌های قرض الحسنه این مجموعه محسوب می‌شود. طرح مذکور به منظور تشویق بیشتر مشتریان به سپرده گذاری در حساب‌های جاری تدارک دیده شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری را دارند که علاوه بر داشتن حساب قرض الحسنه، حداقل چهار ماه و حداکثر 12 ماه از زمان سپرده گذاریشان گذشته باشد. به منظور دریافت وام مذکور، ارائه ضامن رسمی و مورد نظر بانک ضروری است. این وام قرض الحسنه سودهای سنگین مصوب بانک مرکزی را ندارد و دریافت‌کنندگان تنها باید کارمزد دو یا چهار درصدی تصویب شده آن را بپردازند. وام گیرندگان حداکثر طی 36 ماه امکان پرداخت اقساط این تسهیلات را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به کارمزد چهار درصدی و دیگر شرایط تعیین شده برای این وام، مبلغ هر قسط تقریبا 9 میلیون و 90 هزار تومان است. کل سود این تسهیلات به 12 میلیون تومان می‌رسد و با این حساب جمع رقم وام و سود آن 312 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

درباره بانک گردشگری بیشتر بدانید

اولین بانک خصوصی و تخصصی ایران بانک گردشگری است که دی ماه سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک تمام خدمات مجاز بانکی را ارائه می‌دهد اما روی صنعت توریسم و گردشگری در ایران تمرکز بیشتری دارد. افراد به منظور بهره مندی از خدمات این مجموعه امکان مراجعه حضوری یا ثبت نام اینترنتی را دارند. هم اکنون این بانک دارای 55 شعبه در تهران و 45 شعبه در دیگر شهرهای ایران است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز