چگونگی دریافت وام 200 میلیونی بانک تجارت + مبلغ اقساط

مشتریان بانک تجارت که مایل به دریافت وام هستند، امکان درخواست برای طرح «پویا» این مجموعه را دارند. سقف این وام 200 میلیون تومان بوده و نرخ سود آن نیز به 23 درصد می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیونی بانک تجارت هستند، باید حساب کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند یا یکی از این دو حساب را افتتاح کنند. البته افتتاح حساب کافی نیست و باید حداقل بین سه تا 9 ماه میانگین حساب مورد نظر ایجاد شود. افرادی که مایل به گرفتن این تسهیلات هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته و ضامن رسمی نیز ارائه دهند. سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و مدت زمان بازپرداخت آن با توجه به شرایط و انتخاب مشتری 12 یا 24 یا 36 ماه خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با در نظر گرفتن سقف تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط تقریبا 7 میلیون و 750 هزار تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد رسید و جمع رقم وام و سود آن نیز 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

بانک تجارت چگونه شکل گرفته است و چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بانک تجارت یکی از بانک‌های فعال کشور است که از ترکیب 11 بانک ایران و انگلیس، ایران و ژاپن، ایران و هلند، ایران و خاورمیانه، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار در سال 1358 شکل گرفت. در حال حاضر این مجموعه انواع خدمات مربوط به سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و همچنین خدمات ارزی را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز