شرایط ویژه دریافت وام 300 میلیونی بانک صادرات / امکان افزایش سقف وام تا 1 میلیارد

لست سکند

مشتریان بانک صادرات که به دنبال وام بدون بهره و سود هستند، امکان استفاده از طرح تسهیلاتی «سپاس سپهر» را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه طوری طراحی شده که افراد متناسب با سطح درآمد خود امکان پرداخت اقساط را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، کف مبلغ وام طرح سپاس سپهر 30 میلیون تومان و سقف آن 300 میلیون تومان است. البته تحت شرایطی مبلغ این وام تا سقف 1 میلیارد تومان نیز افزایش پیدا می‌کند.

به منظور درخواست این وام، افتتاح سپرده قرض الحسنه ضروری است. متقاضیان چنین تسهیلاتی باید مبلغ 10 میلیون تومان حداقل به مدت دو ماه در سپرده خود نگهداری کنند. این طرح قرض الحسنه بوده و فقط روی آن کارمزدی معادل چهار درصد قرار داده شده است. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی معتبری را ارائه بدهند. وام گیرندگان فرصت دارند تا طی 36 ماه اقساط این طرح را تسویه کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با در نظر گرفتن مبلغ تسهیلات 300 میلیونی، نرخ کارمزد 4 درصدی و مدت زمان بازپرداخت سه ساله، افراد موظف به پرداخت اقساط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومانی خواهند بود. کل سود تسهیلات به 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 318 میلیون و 859 هزار و 38 تومان است.

درباره بانک صادرات ایران بیشتر بدانید

بانک صادرات یکی از قدیمی‌ترین و فعال‌ترین بانک‌های خصوصی کشور محسوب می‌شود که اولین شعبه آن در بازار تهران در سال 1331 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه از بدو تاسیس، نوآوری در ارائه محصولات و خدمات بانکی و احترام به مشتریان و مراجعان را به عنوان یک اصل سرلوحه کار خود قرار داد. اکنون نیز این مجموعه به دنبال ارائه خدمات بهتر و محصولات متنوع‌تر بانکی است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط ویژه دریافت وام 300 میلیونی بانک صادرات / امکان افزایش سقف وام تا 1 میلیارد

  1. حبیب گفته:

    شرایط وام طرح سپاس سپهر چطوره یعنی اگه من ۱۰میلیون پول ب مدت ۲ماه سپرده کنم میتونم ۳۰۰میلیون وام بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز