شرایط ویژه ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود بانک سینا

لست سکند

مشتریان بانک سینا که به دریافت وام بدون سود تمایل دارند، بهتر است برای تسهیلات طرح «چشمه» این مجموعه درخواست دهند. حداکثر مبلغ وام این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه داشته و 50 هزار تومان نیز در آن نگهداری کنند، امکان درخواست این وام را خواهند داشت.

قبل از درخواست این تسهیلات افراد باید حداقل سه ماه میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. میزان میانگین حساب مورد نظر بانک برای اعطای تسهیلات این طرح از 12 ماه بیشتر نخواهد بود. ضمانت اصلی برای گرفتن این وام داشتن ضامن رسمی به همراه اعتبار شغلی مورد نظر بانک است.

گفتنی است این طرح قرض الحسنه است و هیچ سودی ندارد. تنها برای تامین هزینه‌های بانکی، دو درصد کارمزد برای آن در نظر گرفته شده است. وام گیرندگان این امکان را دارند که طی 60 ماه اقساط آن را پرداخت کنند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به شرایط ذکر شده، وام گیرندگان باید هر ماه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط بپردازند. کل سود این تسهیلات به 18 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن 318 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

همه چیز درباره گروه هدف، شکل دریافت وام و افراد متقاضی وام طرح چشمه بانک سینا

بانک سینا این تسهیلات را به منظور کمک به اعضای سازمان نظام مهندسی، گروه مساجد، اهل سنت، کارگران دارای بیمه تامین اجتماعی، پیشه وران، مددجویان، دامپروران، روحانیون، رانندگان، رانندگان کامیون و تاکسی، سواری و گروه عشایر تدارک دیده است.

دارندگان حساب طرح چشمه امکان دریافت این تسهیلات به شکل کارت بانکی را دارند. لازم به ذکر است که تمامی اشخاص حقوقی نیز می‌توانند برای این تسهیلات درخواست بدهند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط ویژه ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود بانک سینا

  1. حسن صادقی گفته:

    سلام من الان۱۰۰میلیون نقد اگه بزارم بانک بعد از چه مدتی و با چند درصد سود و با چند ضامن میتونم۳۰۰وام بگیرم؟لطفا جواب کامل و جامع بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز