شرایط ویژه وام 3 میلیارد و 200 میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط

بانک-سپه-کاماپرس
لست سکند

آن دسته از مشتریان بانک ملت که پایانه فروش متصل به شرکت به پرداخت ملت را دارند، امکان درخواست برای وام 3 میلیارد و 200 میلیونی «طرح پذیرندگان» این مجموعه را خواهند داشت. این وام برحسب رتبه اعتباری مشتریان تعلق می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، طرح پذیرندگان بانک ملت با هدف توسعه و حمایت از کسب و کارهای مشتریان تدارک دیده شده است. تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک ملت که به پایانه‌های فروش شرکت به پرداخت ملت متصل هستند، امکان درخواست این تسهیلات را دارند.

افراد باید قبل از تکمیل فرم درخواست وام، حساب جاری داشته و میانگین سپرده سه ماهه ایجاد کرده باشند. افرادی که خواهان این وام هستند باید پروانه کسب و سند ملکی داشته باشند تا وام به آن‌ها تعلق گیرد. سود این تسهیلات حداکثر 18 درصد است اما در کل میزان آن برحسب رتبه اعتباری تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 48 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی که بانک حداکثر مبلغ وام با بالاترین نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اعطا کند، میزان هر قسط 93 میلیون و 999 هزار و 999 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 1 میلیارد و 311 میلیون و 999 هزار و 940 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 4 میلیارد و 520 میلیون و 479 هزار و 940 تومان خواهد بود.

درباره بانک ملت بدانید

بانک ملت از سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین و فعالیت‌ترین بانک‌های خصوصی کشور محسوب می‌شود. این مجموعه هم اکنون در قالب انواع سپرده‌ها و خدمات، تسهیلات و تعهدات ریالی، سپرده‌ها و خدمات و تسهیلات ارزی به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس زرین بانک محبوب ایران سال 1396، عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سال 1395 سازمان مدیریت صنعتی ایران و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز