نحوه ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود بانک ملی

بانک ملی ایران به منظور ایجاد تنوع در سبد محصولات و خدمات، طرح تسهیلاتی به نام «مهربانی» را تدارک دیده است. سقف این وام 300 میلیون تومان بوده و سودی ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک ملی بوده و مایل به دریافت وام قرض الحسنه هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض‌الحسنه با شرایط مدنظر بانک را داشته باشند. این تسهیلات بدون سود بوده و فقط به آن چهار درصد کارمزد تعلق دارد. افرادی که مشتاق دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی و مورد نظر بانک را ارائه دهند.

سقف مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد. اشخاصی که بدهی معوق داشته و یا دارای چک برگشتی ثبت شده در سیستم بانک مرکزی هستند، امکان درخواست این تسهیلات را نخواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

افرادی که مایل به دریافت وام بدون بهره بانک ملی با شرایط مذکور هستند، باید هر ماه 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان قسط بپردازند. کل سود این تسهیلات از 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان بیشتر نخواهد شد. جمع رقم وام و سود آن نیز در محدوده 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان قرار خواهد گرفت.

افراد به منظور افتتاح حساب مورد نیاز برای دریافت وام طرح مهربانی می‌توانند به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز اقدام کنند. افراد به منظور افتتاح حساب مورد نیاز طرح مهربانی ابتدا باید به سامانه بانک ورود پیدا کرده و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنند. سپس باید حساب مخصوص نهال ملی یا طرح مهربانی را انتخاب کرده و گزینه ادامه را بزنند. اگر تمام مراحل به درستی پیش برود، پیام موفقیت برای شما صادر خواهد شد. بعد از آن امکان درخواست وام از سامانه وام وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نحوه ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود بانک ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز