وام 300 میلیون تومانی بانک سینا به چه کسانی تعلق می گیرد؟

بانک-سپه-کاماپرس
لست سکند

تمامی افرادی که در بانک سینا حساب قرض الحسنه جاری یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ماه شمار دارند، می‌توانند برای طرح تسهیلاتی «نرگس» درخواست دهند. این وام با حداقل سود ارائه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان دریافت وام طرح نرگس، باید گذشته از داشتن حساب مورد نظر برای گرفتن این تسهیلات 300 میلیونی، حداقل به اندازه دو ماه یا حداکثر 12 ماه حساب ایجاد کنند. سقف این وام 300 میلیون تومان اعلام شده و سود آن نیز برحسب مدت زمان ماندگاری، بازپرداخت و ضریب برابری متغیر است، اما در کل از 10 درصد کمتر و از 20 درصد بیشتر نخواهد شد.

افرادی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند باید به بانک ضامن رسمی ارائه دهند و اعتبار شغلی مورد نظر این مجموعه را داشته باشند. امکان پرداخت اقساط این تسهیلات طی 60 ماه موجود است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به شرایط ذکر شده و در نظر گرفتن حداقل نرخ سود برای این تسهیلات، میزان هر قسط 4 میلیون و 249 هزار و 409 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 54 میلیون و 964 هزار و 537 تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز به 255 میلیون و 64 هزار و 537 تومان می‌رسد.

درباره دیگر امتیازات و شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک سینا بدانید

لازم به ذکر است که این تسهیلات برای تمامی افراد حقیقی تدارک دیده شده و افراد حقوقی امکان استفاده از این وام را ندارند. افراد حقیقی این امکان را دارند تا در هر مرحله از فرآیند دریافت وام، در صورت تمایل، امتیاز آن را به اقوام درجه یک اعم از پدر، مادر همسر، فرزندان، خواهر یا برادر خود انتقال دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز