جزییات وام 200 میلیون تومانی «طرح گندم» برای کشاورزان

کشاورزان به منظور دریافت تسهیلات برای فعالیت خود کافی است به بانک کشاورزی مراجعه کرده و برای طرح «بسته گندم» این مجموعه درخواست بدهند. سقف وام این طرح تسهیلاتی 200 میلیون تومان اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که واجد شرایط دریافت وام 200 میلیونی بسته گندم هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه حساب بلندمدت، کوتاه مدت یا قرض الحسنه داشته باشند. باید حداقل سه ماه یا حداکثر 12 ماه از سپرده گذاری متقاضی گذشته باشد.

طی این مدت و در طول زمان بازپرداخت به اصل سپرده مشتریان پنج درصد سود تعلق می‌گیرد. حساب‌های بلندمدت یک ساله و سه ساله سود 20.5 تا 22.5 درصد دارد. ضمانت اصلی و کافی برای دریافت این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی اعلام شده است. سود پرداختی برای این نوع تسهیلات 17 درصد بوده و سقف زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به شرایط مذکور، میزان هر قسط این تسهیلات 7 میلیون و 130 هزار و 545 تومان اعلام شده است. کل سود وام 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن 256 میلیون و 799 هزار و 638 تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی طرح تسهیلاتی بسته گندم را به چه منظور ارائه داده است؟

بانک کشاورزی به منظور توسعه و شکوفایی حوزه کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی، همواره از کشاورزان حمایت به عمل آورده و تلاش داشته تا گامی موثر در تامین نیازهای این بخش و رشد تولید و اشتغال بخش کشاورزی بردارد. به همین دلیل این بانک طرح تسهیلاتی بسته گندم را ارائه داده تا فعالان حوزه کشاورزی و گندم کاران به خوبی فعالیت خود را ادامه بدهند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز