چگونگی پرداخت وام 4 میلیارد تومانی بانک تجارت

بانک تجارت برای مشتریان حقیقی و حقوقی خود که مایل به دریافت وام‌های با رقم بالا هستند، طرح تسهیلاتی به نام «تصنیف» تدارک دیده است. مبلغ این وام بین 800 میلیون تا 4 میلیارد تومان تغییر می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته افرادی که مایل به دریافت وام طرح تصنیف هستند، باید به مدت زمان حداقل دو ماه و حداکثر شش ماه سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کنند.

در صورتی که افراد حساب کوتاه مدت داشته باشند، تا پایان زمان تسویه اقساط به اصل پول 5 درصد سود تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی است. مدت زمان بازپرداخت اقساط با توجه به سود و مقدار تسهیلات دریافتی متفاوت خواهد بود. اما حداقل زمان برای بازپرداخت اصل پول 6 ماه و حداکثر 24 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به حداکثر میزان وام، نرخ سود 17 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه، میزان هر قسط 197 میلیون و 769 هزار و 57 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به 746 میلیون و 457 هزار و 354 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 4 میلیارد و 746 میلیون و 557 هزار و 356 تومان خواهد بود.

برخی خدمات بانک تجارت

یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های دولتی کشور، تجارت نام دارد. این بانک سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات اعم از سپرده گذاری، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و همچنین ارزی را به مشتریان خود ارائه داده است. در حال حاضر این مجموعه با در اختیار داشتن بالغ بر 18 هزار کارمند و 350 شعبه به مشتریان خدمات مذکور را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز