شرایط ویژه دریافت وام 3 میلیاردی بانک صادرات

لست سکند

بانک صادرات به منظور حمایت همه جانبه از تمام بازاریان و صاحبان کسب و کارهای خرد و متوسط طرح تسهیلاتی را تدارک دیده که با سپرده گذاری و ایجاد معدل در دوره‌های مشخص، امکان دریافت آن وجود دارد. نام این طرح تسهیلاتی «تیمچه» است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، صاحبان کسب و کاری که واجد شرایط دریافت وام هستند باید جواز و پروانه کسب خود را ارائه کنند. این وام حداقل 250 میلیون و حداکثر 3 میلیارد تومان اعلام شده است. دریافت این وام به افتتاح سپرده قرض الحسنه با مبلغ حداقل 10 میلیون تومان احتیاج دارد. به منظور درخواست این تسهیلات باید این مبلغ حداقل به مدت سه ماه در حساب بماند.

سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و دوره بازپرداخت آن بین دو تا شش ماه تغییر می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی که فردی شرایط دریافت وام 3 میلیارد تومانی را داشته باشد، با در نظر داشتن نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت باید هر ماه 534 میلیون و 72 هزار و 214 تومان قسط بپردازد. کل سود تسهیلات به 204 میلیون و 432 هزار و 286 تومان خواهد رسید. جمع رقم وام و سود آن نیز 3 میلیارد و 204 میلیون و 286 هزار و 286 تومان خواهد بود.

برخی از دستاوردها و افتخارات بانک صادرات

بانک صادرات ایران پانزدهم شهریورماه سال 1331 با 20 کارمند و سه مدیر ارشد فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه خدمات بانکداری الکترونیکی، خدمات ریالی، ارزی، سپرده‌ها، تسهیلات و تعهدات را ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت بورس سال 1397، استاندارد بین المللی نوآوری و فناوری‌های مدرن بانکی از کشور آلمان 96، نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیت پذیری در ارائه خدمات بانکی 1396 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط ویژه دریافت وام 3 میلیاردی بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز