شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی پست بانک ایران

پست بانک ایران به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «رحمت» را تدارک دیده است. این وام قرض الحسنه بوده و به هیچ عنوان سودی به آن تعلق نمی‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی پست بانک با کارمزد چهار درصدی هستند، باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گذشته از افتتاح سپرده قرض الحسنه، باید افراد حداقل به میزان 10 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند تا بتوانند برای وام درخواست دهند.

ضمانت اصلی این وام ضامن رسمی با کسر از حقوق است. حداکثر زمان پرداخت اقساط این تسهیلات نیز به 60 ماه می‌رسد.

لازم به ذکر است که متقاضیان این وام نباید چک برگشتی یا بدهی معوقی داشته باشند، وگرنه امکان درخواست تسهیلات را ندارند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه مبلغ وام، نرخ کارمزد اعلامی و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط این وام 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود تسهیلات به 36 میلیون تومان خواهد رسید. جمع رقم وام و سود آن نیز در مرز 336 میلیون و 200 هزار تومان قرار دارد.

نگاهی به آغاز به کار پست بانک ایران و اعتقادات این مجموعه

پست بانک ایران از سال 1375 فعالیت خود را شروع کرد و هم اکنون بالغ بر 6 هزار و 500 شعبه در سراسر کشور در اختیار دارد. این مجموعه در ارزش آفرینی مستمر برای مشتریان و سهامداران و همکاران و دیگر ذی نفعان، برقراری ارتباط صادقانه و شفاف با مشتریان، نظم سازمانی و وقت شناسی و کار گروهی، تعهد و اخلاق درست، ارتقا مهارت‌های کارکنان، اصول مشتری مداری و استقبال از یادگیری، ارتقای مهارت‌های شخصی و… تاکید دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : پست بانک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز