نحوه دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح مهریار بانک مهر

لست سکند

اشخاص حقوقی مشتری بانک مهر ایران با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه و خواب سپرده سه ماهه، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» را خواهند داشت. این وام قرض الحسنه بوده و کارمزد آن چهار درصد اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، اشخاص حقوقی که حقوق و دستمزد ماهیانه کارمندان خود را از طریق این بانک می‌پردازند، امکان درخواست برای تسهیلات 300 میلیونی مهریار را دارند. به این شکل که شرکت مشتری بانک مهر ایران می‌تواند کارکنان خود را برای دریافت این وام معرفی کند. کارکنان شرکت با ارائه برگه کسر از حقوق و ضمانت ضربدری امکان دریافت این تسهیلات را خواهند داشت.

لازم به ذکر است که برای دریافت این تسهیلات باید برگه معرفی نامه از محل کار ارائه شود. البته خود شرکت نیز امکان دریافت وام را دارد و برای آن باید پروانه فعالیت، اساسنامه شرکت، روزنامه رسمی و چک برای ضمانت ارائه بدهد. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات 300 میلیونی 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با در نظر گرفتن مبلغ وام، کارمزد اعلامی و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان خواهد رسید و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان خواهد شد.

آشنایی با شرط اساسی بانک مهر ایران برای پرداخت انواع وام قرض الحسنه

طبق اعلام قبلی بانک مهر ایران، براساس موازین شرع اسلام، این مجموعه به منظور پرداخت وام هیچ گونه شرط و تعهدی ندارد و متقابلا از مشتریان نیز شرطی را نخواهد پذیرفت. تمامی وام‌های پرداختی این مجموعه براساس آیین نامه و ضوابط داخلی بانک خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز