شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط

مشتریان بانک ملت که به دریافت وام از این مجموعه تمایل دارند، امکان درخواست برای طرح تسهیلاتی «حامی» را خواهند داشت. وام این طرح در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 200 میلیونی بانک ملت تمایل دارند باید گذشته از افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه، امکان ارائه ضامن رسمی را داشته باشند. اعتبار شغلی متقاضیان نیز برای دریافت وام، ملاک است.

سود این وام 23 درصد اعلام شده و زمان پرداخت اقساط آن حداقل طی 12 ماه و حداکثر طی 36 ماه امکان پذیر است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید بدانند که با مبلغ این وام تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت را دارند. لازم به ذکر است اگر متقاضی این وام تنها یک بار از وام خرید کالا استفاده کرده باشد، امکان دریافت این تسهیلات را نخواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملت هستند با توجه به شرایط مذکور باید هر ماه 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان قسط بپردازند. کل سود تسهیلات مذکور به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن هم 278 میلیون و 709 هزار و 995 تومان اعلام شده است.

درباره خدمات بانک ملت و آغاز به کار آن بدانید

بانک ملت بیست و نهم آذرماه سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه داده است. هم اکنون سپرده‌ها و خدمات ریالی، طرح‌های اعتباری، سپرده‌ها و خدمات و تسهیلات ارزی از جمله خدمات این مجموعه هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز