کدام بانک ها وام 200 میلیونی اجاره مسکن می دهند؟

وام ودیعه مسکن دو برابر شد-کاماپرس

با اعلام بانک مرکزی، وام ودیعه مسکن در تهران و سایر شهرها افزایش یافت و شرایط پرداخت آن نیز اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، بانک مرکزی بخشنامه مربوط به افزایش سقف وام کمک ودیعه مسکن را اعلام کرد. بر اساس این بخشنامه رقم این وام در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، سایر شهرها ۱۰۰ میلیون تومان و برای روستاها ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

این بخشنامه به۲۰ بانک عامل نیز ابلاغ شد و متقاضیان مشمول پس ثبت‌نام در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی به بانک‌‌های معرفی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بانک های ملت، ملی، مسکن، صادرات، بانک رفاه کارگران، سپه، تجارت، شهر، سامان، پاسارگاد، خاورمیانه، پارسیان، سینا، کارآفرین، آینده، گردشگری، اقتصاد نوین، ایران زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل به عنوان بانک های عامل پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن معرفی شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

شایان ذکر است بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، متقاضیان این وام باید دارای اجاره­ نامه رسمی یا اجاره ­نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و همچنین دارای کد رهگیری، به مدت زمان حداکثر 6 ماه قبل از ثبت درخواست باشند.

همچنین متقاضی و همسرش نباید در زمان ثبت­ نام، مسکن و یا زمین مسکونی ملکی داشته باشند. اگر در هر زمان سابقه مالکیت آنها ثابت شود، از فرآیند پرداخت تسهیلات حذف شده و در صورت اخذ آن تسهیلات، متعهد به بازگرداندن کلیه تسهیلات دریافتی و جبران خسارات و جرایم مربوطه هستند.

بر اساس بخشنامه ابلاغی، متقاضی باید متاهل باشد. در رابطه با افراد مجرد نیز زنان باید بالای ۳۵ سال و مردان بالای ۴۵ سال سن داشته باشند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز