وام مسکن برای چه کسانی افزایش یافت؟

در راستای اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، سقف تسهیلات خرید و تعمیر مسکن از محل اوراق ممتاز برای خانواده‌های دارای فرزند افزایش یافت.

به گزارش کاماپرس، بر اساس این طرح سقف تسهیلات مسکن به ازای هر فرزند زیر ۲۰ سال و حداکثر تا چهار فرزند افزایش  یافت. به عبارت دیگر به ازای یک فرزند زیر ۲۰ سال ۲۵ درصد، دو فرزند زیر ۲۰ سال ۵۰ درصد، سه فرزند زیر ۲۰ سال ۷۵ درصد و چهار فرزند زیر ۲۰ سال تا ۱۰۰ درصد به سقف تسهیلات خرید و تعمیر مسکن اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

به گزارش ایسنا و با اعلام بانک مسکن، دوره بازپرداخت این دستورالعمل در تقسیط به روش ساده، به ازای هر فرزند زیر ۲۰ سال سن، به میزان دو سال و حداکثر تا سقف ۱۰سال قابل افزایش است. همچنین با توجه به مهلت زمان اجرای قانون، اعطای تسهیلات موضوع این دستورالعمل حداکثر تا آبان ماه ۱۴۰۷ امکان‌پذیر است.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است، درحال حاضر سقف تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق ممتاز برای متقاضیان در شهر تهران به صورت انفرادی ۴۰۰ میلیون تومان و درحالت زوجین ۸۰۰ میلیون تومان است. همچنین سقف تسهیلات تعمیر مسکن در تمامی شهرهای کشور ۱۶۰ میلیون تومان تعیین شده است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سقف تسهیلات از محل اوراق ممتاز در شهرهای مختلف کشور به پورتال بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مسکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز