بهترین گوشی های سال 2023

ژیوار

در سال‌های اخیر، بازار گوشی‌های هوشمند شاهد رشد و تحولات فوق‌العاده‌ای بوده است. هر ساله تولیدکنندگان برتر، گوشی‌هایی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌تری را عرضه می‌کنند. بنابراین، در آستانه سال نوی میلادی، جالب است درباره بهترین‌های سال ۲۰۲۳ اطلاعات کسب کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. گوشی موردپسند اکثر مردم: آیفون ۱۵

آیفون ۱۵ که مدت زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد با طراحی جدید و چشم‌نواز و قابلیت پورت یو‌اس‌بی-سی موفق شد از آیفون ۱۴ پیشی گرفته و لقب بهترین گوشی سال را از آن خود کند. صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، تراشه فوق سریع ای۱۶ بایونیک و عمر زیاد باتری از ویژگی‌های جذاب این تلفن‌ همراه پرطرفدار و نه چندان ارزان است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

۲. بهترین گوشی از نظر داوران: سامسونگ گلکسی اس۲۳ اولترا

اس۲۳ اولترا با وجود شباهت زیاد با نسل قبلی، یعنی اس۲۲، از بسیاری جهات بهبود یافته و تبدیل به جدیدترین پرچمدار گوشی‌های سامسونگ شده است. نمایشگر بزرگ و روشن با خمیدگی ظریف و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، دوربین‌های متعدد و حرفه‌ای با فیلمبرداری ۸ کی، تراشه سفارشی‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و باتری ۵ هزار میلی آمپر این تلفن همراه را برای هر کاربردی مناسب کرده است.

۳. بهترین آیفون: آیفون ۱۵ پرومکس

آیفون ۱۵ پرومکس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و زوم پریسکوپ ۵ برابری خود امسال از بسیاری محصولات اپل جلو زد و تبدیل به یکی از نقاط عطف این شرکت شد. از طراحی بدنه تیتانیومی شیک تا اضافه شدن دکمه اکشن و پورت یو‌ اس‌بی-سی این تلفن را به یک دستگاه همه‌کاره تبدیل می‌کنند. به علاوه تراشه کاملا جدید آن، یعنی ای۱۷ پرو عملکرد گوشی برای بازی‌های پیچیده را روان‌تر می‌کند.

۴. مقرون به صرفه‌ترین گوشی: گوگل پیکسل ۷

شاید پیکسل ۷ به‌عنوان مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی سال معرفی شود اما این بدان معنی نیست که از لحاظ امکانات چیزی از بقیه گوشی‌ها کم دارد. برعکس، این تلفن همراه با طیف رنگی هنجارشکن، مقاومت بالا در برابر آب، رزولوشن فول اچ دی پلاس، دوربین اصلی ۵۰ و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، ضبط ویدیوی ۴ کی و بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، یکی از بهترین انتخاب‌های مشتریان درنظر گرفته می‌شود. پیکسل ۷ در حال حاضر با قیمت ۴۴۹ دلار در سایت‌های خرده فروشی به فروش می‌رسد.

۵. بهترین دوربین گوشی‌: وان پلاس ۱۱

اگر میخواهید در عین خرید یک گوشی پرچمدار با کیفیت دوربین فوق‌العاده و امکانات خاص دیگر، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، وان پلاس ۱۱ یک گزینه عالی برای شماست. رابط کاربری ساده با امکانات مفید، طراحی باریک و خوش دست، صفحه نمایش امولد ۱۲۰ هرتز، بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ از ویژگی‌های این تلفن همراه هستند. اما آنچه پیکسل ۷ را خاص‌تر می‌کند همکاری آن با برند دوربین هاسلبلاد و گرفتن عکس و‌ فیلم‌های خیره‌کننده‌ است.

۶. بهترین گوشی تاشو: موتورولا ریزر پلاس (ریزر ۴۰ اولترا)

بازار گوشی‌های تاشو روز به روز داغ‌تر می‌شود و در این میان موتورولا با رونمایی از موتورولا ریزر پلاس از بسیاری از پرچمداران این مدل پیشی گرفته است. طراحی خاص این تلفن همراه پس از بسته شدن هیچ شکافی را نشان نمی‌دهد و باتری آن حتی از آیفون ۱۴ نیز بزرگ‌تر است‌. با این‌حال به دلیل قیمت بالا و دوربین نه‌چندان راضی کننده، این تلفن همراه ممکن است به کار همه نیاید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز