پرفروش ترین گوشی وان پلاس در بازار + قیمت

گوشی وان پلاس مدل 9 پرو (پک چین – رام گلوبال)-کاماپرس
لست سکند

گوشی وان پلاس در اغلب موارد با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 تا 12 گیگابایتی جزو محصولات پرفروش به حساب می‌آید. کیفیت دوربین محصولات پرفروش این گوشی اغلب بالا بوده و قابلیت شارژ سریع نیز در آن‌ها فراهم شده است. گوشی‌های پرفروش وان پلاس با سایزهای متفاوتی در صفحه نمایش عرضه شده‌اند و اغلب پردازشگری هشت هسته‌ای دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ترین گوشی‌های وان پلاس در بازار را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی وان پلاس مدل 9 پرو (پک چین – رام گلوبال)

این مدل با ظرفیت 256 گیگابایتی حافظه داخلی و 12 گیگابایتی حافظه رم عرضه شده است. دوربین‌های پشت این گوشی کیفیت 48، 8 و 50 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن کیفیت 16 مگاپیکسلی دارد. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.7 اینچی و امکان استفاده از دو سیمکارت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی 8 هسته‌ای وان پلاس، از 1 بیلیون رنگ پشتیبانی می‌کند و محصولی ضد آب با قابلیت شارژ سریع به حساب می‌آید.

گوشی وان پلاس مدل 9 پرو (پک چین – رام گلوبال)-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل وان پلاس مدل 8T

این گوشی 5G با سایز صفحه نمایش 6.55 اینچی عرضه شده و ساختار جلو و پشت بدنه آن شیشه‌ای و فریم آن آلومینیومی است. دوربین‌های پشت این گوشی دارای کیفیت 48، 16، 5 و 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی آن کیفیتی 16 مگاپیکسلی دارد. این محصول با حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 12 گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و محصولی هشت هسته‌ای است. این گوشی وان پلاس می‌تواند با قابلیت شارژ سریعی که دارد، در 39 دقیقه، 100 درصد شارژ شود.

گوشی موبایل وان پلاس مدل 8T-کاماپرس

گوشی وان پلاس مدل Nord CE

این گوشی دارای ظرفیت 256 گیگابایتی حافظه داخلی و 12 گیگابایتی حافظه رم بوده و محصولی هشت هسته‌ای به حساب می‌آید. کیفیت دوربین‌های پشت در این گوشی 64، 8 و 2 مگاپیکسل است و دوربین جلوی آن کیفیتی 16 پیکسلی دارد. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی عرضه شده و امکان استفاده همزمان از دو سیمکارت را فراهم می‌کند.

گوشی وان پلاس مدل Nord CE-کاماپرس

گوشی وان پلاس 9R (پک چین – رام گلوبال)

این گوشی با سایز صفحه نمایش 6.55 عرضه شده و از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. کیفیت دوربین‌های پشت در این مدل 48، 16، 5 و 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلو با کیفیت 12 مگاپیکسل در اختیار کاربران قرار گرفته است. این مدل گوشی وان پلاس با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند.

گوشی وان پلاس 9R (پک چین – رام گلوبال)-کاماپرس

 

گوشی وان پلاس Nord N100

این گوشی با کیفیت دوربین 13، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین مگاپیکسلی در جلو عرضه شده است. این محصول با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی ارائه شده و سایز صفحه نمایش در این گوشی وان پلاس 6.54 اینچ بوده و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند. این محصول قابلیت شارژ سریع داشته و در آن سنسورهای مختلفی مانند حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، شتاب سنج، ژیروسکوپ و مجاورت به کار رفته است.

گوشی وان پلاس Nord N100-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفوان پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز