محبوب‌ ترین گوشی ‌های دانش ‌آموزی شیائومی زیر 8 میلیون

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه اغلب کارها به نوعی با فناوری و تکنولوژی در ارتباط بوده و در این میان دانش‌آموزان نیز مستثنی نیستند. البته بروز پاندمی کرونا و به دنبال آن برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و آنلاین، این مساله را تشدید و استفاده از تکنولوژی و ابزارهایی همچون گوشی هوشمند را به امری ضروری در بین دانش‌آموزان تبدیل کرد. در این میان گوشی‌های دانش‌آموزی باید از برخی ویژگی‌های خاص همچون پردازشگر حرفه‌ای، صفحه نمایش بزرگ و صد البته قیمت مناسب برخوردار باشند.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین گوشی‌های دانش‌آموزی شیائومی زیر 8 میلیون تومان را معرفی کرده است.

1-گوشی Poco M5s

طراحی خاص این گوشی تا حدودی آن را متمایز کرده است. این گوشی صفحه نمایش 6.43 اینچی و روشنایی خوبی دارد. ظرفیت باتری این دستگاه 5000 میلی آمپر و دارای قابلیت شارژ سریع است. بلندگو‌های استریو با قابلیت ایجاد صدای مطلوب، حافظه 64 و128 گیگابایتی و همچنین دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل برخی از مشخصات و ویژگی‌های گوشی Poco M5s است. این گوشی قیمتی بین 6 تا 8 میلیون تومان دارد.

گوشی پوکو M5s

2-گوشی Poco M4 Pro 5G

این گوشی نسبت به آب مقاوم بوده که با توجه به قیمت، جزو ویژگی‌های مطرح آن است. صفحه نمایشگر 6.6 اینچی با ارایه تصاویر واضح و باکیفیت از دیگر امتیازات آن به شمار می‌رود. این گوشی دارای سیستم اندروید 11 و پردازشگر مناسب فعالیت‌های دانش‌آموزی است. دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 16 مگاپیکسل بوده که برای فیلمبرداری و عکاسی کیفیت قابل قبولی ارائه می‌کند. قیمت این گوشی بین 6 تا 7 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

گوشی Poco M4 Pro 5G

3-گوشی Redmi Note 12 4G

این گوشی دارای نمایشگر 6.67 اینچی و روشنایی بالایی بوده، بنابراین وضوح تصویر و شفافیت قابل قبولی در تصاویر این گوشی مشاهده می‌شود. گوشی مذکور دارای اندروید 13 و مناسب کا‌رهای درسی دانش‌آموزان است. حافظه داخلی آن در دو سطح 64 و 128 گیگابایت عرضه شده و تا حد زیادی ذخیره‌سازی اطلاعات درسی را ساپورت می‌کند. دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل بوده که تصاویر و فیلم‌های باکیفیتی ارائه می‌دهد. قیمت آن نیز بین 6 تا 7 میلیون تومان است.

گوشی Redmi Note 12 4G

4-گوشی ردمی نوت ۱۱

نمایشگر این گوشی 6.43 اینچ بوده که وضوح تصویر بالایی ایجاد می‌کند. دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل است. این گوشی اندروید 11 را ساپورت کرده و پردازنده آن برای اجرای برنامه‌های مدرسه بسیار مطلوب است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی ردمی نوت ۱۱ دارای قابلیت فست‌شارژ بوده که قابلیت مطلوبی به شمار می‌رود. این گوشی با قیمت 6 تا 8 میلیون تومان خریداری می‌شود.

گوشی ردمی نوت ۱۱

5-گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو

این گوشی شیائومی از اندروید 11 پیروی کرده و با طراحی زیبا و صفحه نمایش 6.67 اینچ عرضه شده است. به دلیل شفافیت نور 1200 نیت، وضوح تصویر و شفافیت نور بالایی دارد. باتری آن 5020 میلی‌آمپر ساعت بوده و از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل است. این گوشی با قیمت 7 تا 8 میلیون تومان عرضه می‌شود.

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز