جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در طرشت

ژیوار

طرشت از محله‌های قدیمی منطقه 2 تهران، در شمال شرقی میدان آزادی است. طرشت دارای بافت سنتی و در عین حال درگیر ساخت و سازهای جدید است. دسترسی مطلوب به بی آر تی و ایستگاه مترو از مزایای این منطقه محسوب می‌شود. قیمت آپارتمان در طرشت از حدود 40 تا 90 میلیون تومان متغییر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از آپارتمان‌های 90 متری طرشت را معرفی می‌کند.

*آپارتمان 90 متری ساخت سال 73 با 2 اتاق خواب، در منطقه طرشت 4 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه آخر ساختمان 4 طبقه واقع شده و آسانسور ندارد. قیمت هر متر این واحد در وبسایت‌های املاک 44 میلیون و 444 هزار تومان است.

*قیمت آپارتمان دیگری در طرشت 6 میلیارد و 300 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد ساخت سال 82 بوده و در طبقه 4 ساختمان 9 طبقه واقع شده است. قیمت هر متر این واحد یک خوابه حدود 70 میلیون تومان است. واحد مذکور به صورت کامل بازسازی شده و آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

*قیمت آپارتمان ساخت سال 94 با 2 اتاق خواب 7 میلیارد تومان است. این واحد 2 خوابه در طبقه اول ساختمانی دارای پارکینگ، آسانسور و انباری واقع شده و به ازای هر متر 77 میلیون و 777 هزار تومان به فروش می‌رسد.

*آپارتمان ساخت سال 87 با 2 اتاق خواب با قیمت کل 7 میلیارد و 350 میلیون تومان و به ازای هر متر 81 میلیون و 666 هزار تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه اول واقع شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

*قیمت آپارتمان 90 متری ساخت سال 92 در طرشت، 7 میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. قیمت هر متر این واحد واقع شده در طبقه اول ساختمان 4 طبقه حدود 83 میلیون تومان است.

قیمت آپارتمان نوساز در طرشت

*آپارتمان نوساز در طرشت با 2 اتاق خواب با قیمت کل 7 میلیارد و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت هر متر این آپارتمان که در طبقه اول ساختمان 5 طبقه واقع شده، 85 میلیون و 555 هزار تومان است. واحد مذکور دارای آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و به بزرگراه‌های منطقه دسترسی خوبی دارد.

*قیمت آپارتمان نوساز دیگری در طرشت با 2 اتاق خواب، 8 میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه سوم ساختمان 5 طبقه واقع شده و آسانسور و پارکینگ دارد. قیمت هر متر این واحد واقع شده در لوکیشن خلوت و دارای دسترسی مطلوب 94 میلیون و 444 هزار تومان است.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز