آخرین قیمت آپارتمان 80 متری در اسلامشهر

اسلامشهر از شهرستان‌های بزرگ استان تهران و واقع شده در جنوب غربی پایتخت است. این منطقه به دلیل دارا بودن زمین‌های کشاورزی و کارخانه‌های بزرگ متقاضیان نسبتا زیادی دارد. قیمت آپارتمان در اسلامشهر از متری 25 تا 50 میلیون تومان متغییر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از آپارتمان‌های 80 اسلامشهر را به همراه قیمت آن‌‌‌ها معرفی می‌کند.

*آپارتمانی در بزرگراه غدیر اسلامشهر ساخت سال 95 به قیمت 2 میلیارد یعنی متری 25 میلیون تومان به فروش می‌رود. این واحد واقع شده در طبقه 4، پارکینگ و انباری ندارد.

*قیمت آپارتمان شخصی ساز 2 میلیارد و 720 میلیون تومان است. این واحد که در سال 99 ساخته شده، متری 34 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحد مذکور در ساختمان 4 طبقه 2 واحدی واقع شده و پارکینگ، آسانسور و انباری هم دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*قیمت آپارتمان 2 خوابه ساخت سال 91، حدود 3 میلیارد و 920  میلیون و متری 49 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه اول ساختمان 4 طبقه واقع شده و مشاعات و دسترسی خوبی دارد.

*آپارتمان تک واحد جنوبی ساخت سال 88 به قیمت 4 میلیارد و 100 میلیون یعنی متری 51 میلیون و 250 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. واحد مذکور در طبقه اول ساختمانی بدون آسانسور قرار دارد.

قیمت آپارتمان نوساز در اسلامشهر

*قیمت آپارتمان نوساز 80 متری در شهرک واوان اسلامشهر 2 میلیارد و 650 میلیون تومان و برای هر متر 33 میلیون و 125 هزار تومان قیمت گذاری شده است. این واحد 2 خوابه که در طبقه دوم واقع شده، آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*قیمت آپارتمان نوساز دیگری 3 میلیارد و 50 میلیون و به ازای هر متر 38 میلیون و 125 هزار تومان تعیین شده است. این واحد دو خوابه در طبقه اول ساختمانی 5 طبقه واقع شده و دسترسی خوبی در منطقه دارد.

*واحدی نوساز در اسلامشهر 3 میلیارد و 380 میلیون و به ازای هر متر 42 میلیون و 250 هزار تومان آگهی شده است. این واحد که در طبقه 4 ساختمان 6 طبقه واقع شده، علاوه بر بالکن، دارای پارکینگ، آسانسور و انباری است.

*آپارتمان نوساز دیگری در این منطقه با قیمت کل 4 میلیارد و متری 50 میلیون تومان به فروش می‌رود. این واحد در طبقه آخر ساختمان 6 طبقه دارای پارکینگ، آسانسور و انباری واقع شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “آخرین قیمت آپارتمان 80 متری در اسلامشهر

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    ماشالا قیمت خونه هر روز داره بالاتر میره دیگه حتی تو منطقه های پایین و اطراف تهران هم خونه خریدن آرزو شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز