جدیدترین قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در جردن

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جردن جزو مناطق شمالی و محله‌های پرتقاضای شهر تهران برای خرید و فروش و همچنین رهن و اجاره محسوب می‌شود. با این حال قیمت آپارتمان در این محله به دلیل قرارگیری در مناطق 1، 3 و 6 شهرداری، متفاوت و از متری 100 تا بالای 200 میلیون تومان متغییر است.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در محله جردن را معرفی می‌کند:

*قیمت آپارتمان ساخت قدیم مربوط به سال 72 در شمال جردن، 10 میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد 2 خوابه آسانسور، پارکینگ و انباری داشته و در طبقه اول یک ساختمان کم واحد واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

*قیمت آپارتمان 100 متری 4 ساله در شمال جردن 12 میلیارد و 400 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد دو خوابه که علاوه بر آسانسور، پارکینگ و انباری، مشاعات مطلوبی هم دارد، در طبقه دوم ساختمان 5 طبقه واقع شده است.

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان دیگری ساخت سال 86 در شمال جردن 13 میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه چهارم واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*یک واحد 2 خوابه که در سال 82 ساخته شده نیز متری 155میلیون تومان و با قیمت کل 15 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دارای امکاناتی همچون استخر، سونا جکوزی و محوطه تمیز و مطلوب بوده و همچنین آسانسور و پارکینگ و انباری دارد.

قیمت آپارتمان نوساز در جردن

* آپارتمان نوساز با 2 اتاق خواب در بلوار نلسون ماندلا 21 میلیارد و 800 میلیون تومان یعنی متری 28 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد علاوه بر آسانسور، پارکینگ و انباری، لابی مطلوب و روف گاردن هم دارد. پنجره‌های قدی در سالن و اتاق خواب‌ها از دیگر ویژگی این آپارتمان نوساز است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در جردن

  1. سمیه یوسفی گفته:

    واقعا کسی که به اینجور محله ها عادت کنه دیگه نمی تونه بره محله دیگه ای زندگی کنه حتی اگر پولش نرسه به این مناطق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز