تعمیرات کیس کامپیوتر و لپ تاپ در محل شما

ژیوار

وابستگی امور کاری و روزمره ما به رایانه باعث شده که بیش از پیش به خدمات تعمیر فوری در محل نیاز داشته باشیم. البته گاهی اوقات مشکلاتی که برای کامپیوتر اتفاق می‌افتد، به سادگی و با یک مشاوره تلفنی برطرف می‌شود، اما ایرادات سخت‌افزاری مانند خرابی هارد دیسک یا مادربورد به تعمیر تخصصی نیاز دارند. در چنین شرایطی، پیدا کردن یک مرکز تعمیر معتبر و حرفه‌ای کمی دشوار است.

به گزارش کاماپرس، نشانه‌های خرابی هارد و مادربورد کیس کامپیوتر در ادامه بررسی شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

عوامل و نشانه‌های خرابی هارد دیسک کامپیوتر

هارد دیسک کامپیوتر وظیفه دارد که از داده‌ها و اطلاعات مهم و کاربردی حفاظت کند. البته باید در نظر داشت که هارد دیسک‌ها عمر محدودی دارند و به طور میانگین حدود پنج تا 10 سال ماندگاری دارند. عواملی مانند رطوبت، ضربه خوردن، ثابت نبودن هارد، تغییرات دما و انباشه شدن بدسکتورها می‌تواند بر طول عمر این قطعه پرکاربرد تاثیر منفی بگذارد؛ در نتیجه بهتر است که همیشه از اطلاعات مهم خود، یک نسخه پشتیبان داشته باشید تا در هنگام بروز مشکل در هارد دیسک، دچار مشکل نشوید.

از جمله نشانه‌های خرابی هارد دیسک می‌توان به صدای ناهنجار، خطای هارد (Corrupted Data) و فریز شدن، کند شدن یا هنگ کردن‌های متوالی هارد اشاره کرد. این علائم نشان می‌دهند که عمر مفید هارد دیسک کامپیوتر رو به پایان است و در صورتی که توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای عیب‌یابی نشود، امکان از دست رفتن اطلاعات موجود در کامپیوتر بسیار بالا می‌رود.

دریان سفر امید

دلایل خرابی مادربورد کامپیوتر و نشانه‌های آن

مادربورد کامپیوتر وظیفه اتصال سایر قطعات سخت‌افزاری به یکدیگر و تامین نیروی برق آنها را بر عهده دارد. تعمیر این قطعه، یک کار تخصصی بوده و در صورت بروز اشتباه ممکن است به سایر قطعات مهم کیس نیز آسیب وارد شود. از جمله عوامل خرابی‌ این قطعه می‌توان به اشکال یا خرابی در قطعات کوچک نصب شده روی مادربورد، نرسیدن ولتاژ به سایر بخش‌ها، پیکربندی نادرست، منبع تغذیه معیوب، گرد و غبار و گرم شدن بیش از حد مادربورد اشاره کرد.

برخی مادربوردها LED وضعیت یا بیپر دارند؛ بنابراین هنگام بروز مشکل، کدهای خطای مختلفی را نشان می‌دهند. مثلا در صورت بروز مشکل در مادربورد، صدای بوق از کامپیوتر شنیده می‌شود و تعداد بوق‌ها نشان می‌دهد که مشکل از کدام قسمت است. روشن نشدن کامپیوتر، نرسیدن برق به داخل مادربورد، خطاهای صفحه آبی، خاموش شدن‌های تصادفی، روشن نشدن نمایشگر، کم نور شدن نمایشگر، کار کردن مدوام فن، گرمای بیش از حد کامپیوتر و نظایر آن از جمله علائم وجود خرابی در این قطعه است. گاهی اوقات، این خرابی چندان گسترده نیست و با تعمیرات جزئی می‌توان مشکل را برطرف کرد؛ در غیر این صورت باید کل مادربورد تعویض شود؛ بنابراین توصیه می‌شود که برای جلوگیری از خرابی‌های بیشتر، تعمیرات سخت‌افزاری تخصصی را به یک مرکز تعمیر کامپیوتر حرفه‌ای سپرد.

تعمیر مادربورد-کاماپرس

رایانه کمک؛ خفن‌­ترین مرکز تعمیر کامپیوتر در تهران (قیمت عالی)

“رایانه کمک” به آدرس اینترنتی https://www.rayanehkomak.com/blog/1222/computer-repair یکی از بهترین مراکز تعمیر کامپیوتر در تهران است که امکان تعمیر سریع در محل را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم کرده است؛ بنابراین دیگر نیازی نیست که از بابت اطلاعات موجود در سیستم خود نگران باشید؛ چرا که صفر تا 100 مراحل عیب‌یابی و تعمیر رایانه در حضور شما و توسط افراد حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

چنانچه از مشکل سیستم خود مطلع نیستید یا می‌خواهید خطاهای کامپیوتر را با روشی ساده و تلفنی حل کنید، می‌توانید با کارشناسان رایانه کمک در هر ساعتی از شبانه‌روز تماس بگیرید. این مجموعه بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه مشاوره خرید کامپیوتر، خدمات آنلاین کامپیوتری و تعمیرات کامپیوتر در محل دارد. کارشناسان رایانه کمک می‌توانند اطلاعات از دست رفته هارد کامپیوتر و لپ­تاپ را بازیابی کنند و با کمترین هزینه، تعمیرات لازم را انجام دهند.

برای ارتباط با این مجموعه می­توان با شماره تلفن­های 9099071540  و 0217129 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه کمک
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تعمیرات کیس کامپیوتر و لپ تاپ در محل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز