مقایسه قیمت آپارتمان 70 متری در شمال و جنوب تهران

طی هفته‌های گذشته، میان قیمت واقعی مسکن و قیمتی که فروشندگان خانه ارائه می‌دهند شکاف ایجاد شده است. به گفته برخی املاک‌داران خانه‌ها در شمال تهران با قیمت‌های بسیار بالایی عرضه می‌شوند تا جایی که حبابی بین 10 تا 30 میلیون تومان دارد. با توجه به اوضاع بازار مسکن، فاصله‌ قیمتی بسیار زیادی میان مناطق شمال و جنوب پایتخت ایجاد شده است.

براساس بررسی‌های صورت گرفته قیمت آپارتمان 70 متری در شمال و جنوب تهران با امکانات مشابه تفاوت چشمگیری دارد. کاماپرس در ادامه دو آپارتمان 70 متری در شمال تهران و دو آپارتمان 70 متری در جنوب تهران با امکانات مشابه را مقایسه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

قیمت آپارتمان 70 متری در شمال تهران

آپارتمان 70 متری با سن بنا 8 سال 7 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان تکخوابه در قیطریه قرار گرفته که دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است. این واحد مسکونی در طبقه دوم واقع شده و متقاضی برای خرید هر متر این بنا باید  100 میلیون تومان پرداخت کند.

برای واحد دیگر 70 متری در شمال تهران 8 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت تعیین شده است. از امکانات این واحد واقع در نیاوران می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این واحد با سن بنا 2 سال در طبقه چهارم قرار گرفته و دارای یک اتاق است. خریدار برای هر متر این واحد 70 متری باید 117 میلیون و 142 هزارتومان بپردازد.

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 70 متری در جنوب تهران

واحد 70 متری  ساخت سال 96 در محدوده گمرک یک میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت دارد. این ملک مسکونی تکخوابه دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است. خریدار برای هر متر این واحد مسکونی واقع در طبقه اول باید 25 میلیون و 714 هزارتومان پرداخت کند.

واحدی با سن بنا 7 سال با امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری به قیمت 2 میلیارد و 790 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در محله نازی‌آباد و در طبقه پنجم این ساختمان قرار دارد. متقاضی برای هر متر این خانه در جنوب تهران باید 39 میلیون و 857 هزارتومان بپردازد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز