محبوب ‌ترین تورهای خارجی سایت سفرمی

تور خارجی-کاماپرس
ژیوار

هرچه به تعطیلات عید نزدیک تر می شویم، تب سفر داغ می شود و خرید تورهای خارجی جنبه پر رنگ تری پیدا می کند. دبی معمولا جزو مقاصد پرطرفدار گردشگری است. به ویژه آن‌که پاییز و زمستان فصول پرتردد این مقصد است.

به گزارش کاماپرس، سفرمی این تور را از مبدا تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و بندرعباس برگزار می‌کند. پکیج‌های تور دبی از هتل‌های سه ستاره تا شش ستاره را شامل می‌شود. از آن‌جا که دبی شهر نسبتا گرانی است برای داشتن یک سفر ارزان می‌توان بلیط هواپیما چارتر را خریداری کرد. تنوع انتخاب هتل  نیز می‌تواند به کاهش هزینه منجر شود. سفرمی امکان انتخاب بیش از دو هزار و 500 هتل را در وبسایت خود میسر کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*تور کوالالامپور از دیگر تورهای محبوب سفرمی است. ویزای توریستی برای این تور در فرودگاه صادر می‌شود و به مدت دو هفته اعتبار دارد. تور کوالالامپو-سنگاپور نیز به صورت ترکیبی برگزار می‌شود. پروازهای قطری، امارت و پرواز ایرآسیا رفت و برگشت این تور را پوشش می‌دهند. این تور از مبدا تهران انجام می‌شود. برای کاهش هزینه می‌توان از آفر تور کوالا سفرمی استفاده کرد. گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی از خدمات تور است.

کوالالامپور-کاماپرس

دریان سفر امید

*تفلیس پایتخت گرجستان، هرساله گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. عدم نیاز به ویزای توریستی در محبوبیت آن موثر است. سفرمی برای این تور با بیش از هزار هتل در تفلیس همکاری می‌کند. انتخاب هتل توسط گردشگر می‌تواند هزینه سفر را کاهش دهد. تورهای تفلیس در فصول پرتردد با افزایش قیمت رو‌به‌رو می‌شوند. فصل بهار به ویژه ایام نوروز و اواخر تابستان با استقبال زیاد گردشگران مواجه است. خرید بلیط‌های چارتر و سفر در زمستان به کاهش هزینه کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

*تور بانکوک از دیگر تورهای پرطرفدار سفرمی است. ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگان، تور لیدر مسلط به زبان فارسی و تایلندی، بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت با هواپیما از خدمات تور است. سفرمی برای تور بانکوک هتل‌های گوناگون را متناسب با سلیقه و بودجه مسافران پیشنهاد می‌دهد. هتل‌های منطقه سیام به لحاظ نزدیکی به مراکز خرید متعدد، اولویت بسیاری از گردشگران است. این تور در ماه‌های مختلف سال شامل هزینه متفاوتی می‌شود.

بانکوک-کاماپرس

سامانه سفرمی وظیفه رزرو آنلاین پرواز، هتل و تور را به عهده دارد. کارشناسان این شرکت آمادگی پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته را دارند. در وبسایت سفرمی مجله آنلاین گردشگری بارگذاری می‌شود. این نشریه حاوی اطلاعاتی نظیر فرهنگ و هنر، مقاصد گردشگری مختلف، آشپزی، فیلم‌ها و تصاویر گوناگون است. سفرمی امکان خرید آنلاین بیمه مسافرتی را فراهم کرده است. این مجموعه مدعی است به عنوان یک موتور جستجو، ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما را ارائه می‌کند. پرواز خارجی، رزرو بلیط اتوبوس و قطار از دیگر امکانات این سامانه است. سفرمی از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکت راه تمدن پارسیان کیش، هلدینگ این سایت را به عهده دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، یوتیوب، توییتر و فیسبوک سفرمی مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرمی
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز