تماشای هفت جاذبه شگفت انگیز سریلانکا در تور نوروز 1402

گردشگری سومین منبع درآمد ارزی سریلانکا است و تا قبل از سال 2019، بیش از 4.3 میلیارد دلار عایدی برای این کشوربه ارمغان می‌آورد. اما همه‌گیری کرونا و وخامت بحران اقتصادی سریلانکا، بخش گردشگری این کشور را با چالشی جدی رو‌به‌رو کرد. در مجموع با توجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد که سال 2022 نیز برای صنعت گردشگری سریلانکا چندان رونقی ایجاد نکرد و گزارش اولیه از تعداد گردشگران نشان می‌دهد که گردشگران ورودی به سریلانکا 50 درصد نسبت به سال‌های پیش کاهش داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کشور سریلانکا جزیره‌ای‌ محسوب می‌شود که در جنوب هند قرار گرفته است. سواحل وسیع و زیبا، مردم خونگرم و غذاهای خوشمزه تنها بخشی از جذابیت‌هایی است که می توان در تور سریلانکا نوروز 1402 از آنها سراغ گرفت.

جاذبه‌های سریلانکا بسیار زیبا و دیدنی

افرادی که از این کشور زیبا دیدن کرده‌اند بدون اغراق این کشور را یکی از زیباترین کشورهای دنیا می‌نامند. این کشور تاریخچه و قدمت طولانی داشته و این موضوع را می‌توان به راحتی از آثار باستانی و قدیمی که در آن وجود دارد متوجه شد.

سریلانکا یک مقصد منحصر به فرد و در نوع خود بی نظیر است. کشوری با تلفیق از فرهنگ و سنت سایر کشورهای دیگر است. علاوه بر این، سریلانکا از جمله کشورهایی است که به همه اقشار گردشگران اعم از خانوادگی یا مسافرت انفرادی خدمات متفاوت و خوبی ارائه می‌دهد.

آریاک سفر

قله آدم، قله‌ منحصر به فرد دنیا

یکی از قله‌های بسیار زیبا و تماشایی دنیا که از قضا در کشور سریلانکا واقع شده است، قله آدم است. این قله در قسمت های مرکزی این کشور و در منطقه نوارا الیا قرار گرفته و بیشتر از ۲۲۰۰ متر ارتفاع دارد.

سیگریا، محوطه‌ای سنگی و تماشایی

سیگریا یکی دیگر از زیباترین و تماشایی ترین مناظری طبیعی و باستانی کشور سریلانکا است. یک محوطه سنگی و بالای صخره ساخته شده است که ارتفاعش از سطح دریا ۳۰۰ متر و از مناطق و زمین های اطراف نیز ۱۸۰ متر است.

پارک ملی یالا

پارک ملی یالا یکی دیگر از جاذبه های دیدنی کشور سریلانکا است. این پارک در جوار اقیانوس هند قرار گرفته و از جمله معروف ترین پارک‌ها و پناهگاه‌های حیات وحش این کشور به شمار می رود. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده این پارک از شهرت زیادی برخوردار باشد وجود تعداد زیادی پلنگ در این پارک است.

بام و دریاچه کندی

بام کندی از دیگر مناطق دیدنی کشور سریلانکا است که می‌توان با رفتن به آن مناظر چشم‌نواز شهر را مشاهده کنید. افرادی که تمایل دارند عکس‌هایی منحصر به فرد و بسیار جذاب در آرشیو عکس‌هایشان داشته باشند این مکان می توانند شرایط بسیار خوبی را برایشان فراهم کند.

دریاچه و ساحل بنتوتا

شهر بنتوتا از دیگر جذابیت های طبیعی کشور سریلانکا به شمار می‌رود. در این شهر مناطق دیدنی فراوانی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به سواحل و دریاچه بسیار زیبای این شهر اشاره کرد.

آبشارهای منطقه سنت کلر

یکی از وسیع‌ترین آبشارهایی که می‌توانید سراغ آن را تنها در کشور سریلانکا بگیرید آبشارهای مطبق سنت کلر هستند. این آبشارها به صورت طبقه طبقه قرار گرفته‌اند و به فضایی برکه مانند سرازیر می‌شوند.

پارک پیناوالا

افرادی که به تماشای فیل‌ها علاقه زیادی دارند و می خواهند قدم در پارکی بگذارند که تنها در فیل در آنها مشاهده می شود می توانند به پارک پیناوالا بروند.

تور سریلانکا نوروز 1402 با آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان

فرقی نمی‌کند بودجه کمی داشته باشید یا به دنبال تعطیلاتی پرخرج باشید؛ بدون شک سریلانکا تمام توقعات شما را برآورده خواهد کرد. نگاه کردن به هر نقطه از این کشور، شما را خوشحال و با چیزهای جدید آشنا می‌کند لیست طولانی از کارهایی که باید در سریلانکا تجربه کنید وجود دارد که احتمالا در یک سفر، نتوانید تمام آن‌ها را انجام دهید!

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان مقدمات یک سفر دلنشین را به سریلانکا برای شما فراهم کرده است. تور سریلانکا نوروز 1402 را با برنامه‌ریزی هوشمندانه متخصصین سلام پرواز بگذارنید تا بهترین خاطره عمرتان را ثبت کنید. تور نوروز 1402 را با سلام پرواز، در کشورهای متنوع بگذرانید و از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوید. پس بهتر است دست بجنبانید و خود را برای یک ماجراجویی واقعی آماده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز