پربازدیدترین جاذبه های گردشگری دبی در سال 2022

تور لحظه آخری-کاماپرس

سفر به کشورهای حاشیه خیلج فارس در فصول سرد سال بهتر از زمان‌های دیگر است. به همین دلیل کسانی که قصد سفر به دبی و دیگر کشورهای عربی را دارند، فصل زمستان را برای گردشگری در این مناطق انتخاب خواهند کرد. در میان کشورهای عربی، این روزها دبی به خاطر برخورداری از تاسیسات فناورانه و مراکز مجلل، توانسته مسافران زیادی را به خود جلب کند. ایرانیان با اخذ ویزای دبی، به راحتی امکان سفر به این کشور را خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آب و هوای گرم و خشک کشورهای حاشیه خلیج فارس، مسافرت به این نواحی را سخت می‌کند. بنابراین افرادی که به گشت و گذار در این نواحی کویری علاقمند هستند باید بهترین فصل را برای این کار انتخاب کنند. به نظر سفر به این مناطق در فصل زمستان به خاطر تغییر آب و هوا و ملایم شدن آن، خالی از لطف نیست. مخصوصا سفر به دبی که یک منطقه کاملا گرم است و به لطف فناوری و ساخت و سازهای نوآورانه به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است. این منطقه فارغ از هر نوع آب و هوایی، به دلیل استفاده از آخرین فناوری و تکنولوژی روز دنیا توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند. در ادامه به برخی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه اشاره می‌شود؛

برج خلیفه؛ شاهکار معماری منطقه

حتی اگر به دبی سفر هم نکرده باشید، با دیدن عکسی از این منطقه، متوجه وجود برج بلند در آن خواهید شد که اکنون یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است. این برج که خلیفه نام دارد، دارای ارتفاع 828 متری بوده و بلندترین ساختمان دنیا محسوب می‌شود. طراحی این برج توسط معماران برتر دنیا انجام و از طرح صحرا و گل برگرفته شده است. این برج کاربری تجاری، اداری، مسکونی، تفریحی، خدماتی و اداری دارد.

راز آسمان پایتخت

بازدید از بزرگ‌ترین آکواریوم جهان

بزرگ‌ترین آکواریم جهان نیز در دبی قرار دارد. بالغ بر 10 میلیون لیتر آب در این آکواریوم قرار دارد و بیشتر از 33 هزار نوع جانور در آن هستند. تونل 50 متری این آکواریوم، بازدیدکنندگان را با صحنه شگرف روبرو می‌کند. با حضور در این تونل شیشه‌ای، انواع و اقسام آبزیان در اطراف شما قابل رویت هستند.

تلفیق هنر اسلامی و مدرن در مسجد جمیرا دبی

علاقمندان به هنر معماری اسلامی با مراجعه به دبی به سراغ مسجد جمیرا خواهند رفت. این مسجد یک گنبد به ارتفاع 16 متر و دو مناره با طول 40 متر دارد. برای ساخت نمای این مسجد از سنگ‌های ممتاز با رنگ ملایم استفاده شده است. درب ورودی این مسجد به نقش‌های رنگ و لعاب دار منقش شده و توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند.

محله بستکیه؛ نشان دهنده قدمت دبی

افرادی که به مناطق تاریخی و قدیمی علاقه دارند، احتمالا از دیدن محله بستکیه لذت خواهند برد. این محل نشان دهنده زندگی سنتی مردم دبی است. معماری و قدمت این محل برای گردشگران جذاب به نظر می‌رسد. در حال حاضر انواع فروشگاه، گالری و مراکز فرهنگی دبی در این منطقه واقع شده‌اند.

موزه دبی و آشنایی با تاریخ این منطقه

گردشگرانی که قصد آشنایی با تاریخچه کشور دبی را دارند، بهتر است به موزه دبی سر بزنند. این موزه در بنای تاریخی قلعه الفهیدی قرار گرفته و انواع سکه‌های باستانی، ظروف سفالی، مصنوعات دست ساز و … در آن قرار دارد.

اخذ ویزای دبی با ویزاجت

افرادی که قصد سفر به این منطقه و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این منطقه را دارند، باید در اسرع وقت نسبت به اخذ ویزای خود اقدام کنند. به منظور اخذ ویزای دبی می‌توان از سایت ویزاجت کمک گرفت. این مجموعه خدمات مناسبی را برای صدور ویزا به کشورهای همسایه ارائه می‌دهد.

ویزاجت از سال 1397 در زمینه خدمات مربوط به گردشگری مانند صدور ویزا، بیمه مسافرتی، پیکاپ پاسپورت و وقت سفارت فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون نیز خدمات مختلفی را در این حوزه‌ها به کاربران خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : ویزا جت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز