قیمت روز طلا 8 دی 1401/ نرخ سکه در محدوده خطرناکی قرار دارد!

ژیوار

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 53 هزار و 800 تومان دیگر هم پیشروی کرد و در محدوده 1 میلیون و 992 هزار و 600 تومانی قرار گرفت. نرخ سکه در مقایسه با روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 21 میلیون و 50 هزار تومانی خرید و فروش شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل رشد 0.27 درصدی را تجربه کرد و با قیمت دلار بازار داخلی همگام شد تا زمینه برای رشد بیشتر قیمت طلا و انواع سکه را فراهم کند. هم اکنون نرخ اونس در محدوده هزار و 810 دلاری قرار دارد. اکنون سرمایه گذاران بازار طلای جهانی به انتشار داده‌های اولیه هفتگی نرخ بیکاری آمریکا توجه دارند و منتظر این آمار هستند تا با دقت بیشتری برای خرید و فروش این فلزگرانبها تصمیم گیری کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

صعود نرخ سکه و رشد ریسک معاملات آن

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 3.46 درصد بالاتر رفت و به مرز 13 میلیون تومانی رسید. قیمت ربع سکه کاهش را تجربه کرد و در محدوده 10 میلیون تومانی معامله شد. اما قیمت سکه گرمی نسبت به روز قبل تغییری نداشت و همان محدوده 4 میلیون و 500 هزار تومانی را حفظ کرد.

با وجود خطرناک شدن وضعیت سکه و وجود ریسک‌های زیاد برای معامله آن، هنوز خریداران برای داشتن این فلزگرانبها هزینه می‌کنند. به باور برخی از فعالان و معامله گران در صورتی که رشد نرخ دلار ادامه داشته باشد، احتمال تقویت هیجان سکه بازان وجود دارد و احتمالا خریداران جدیدی هم برای خرید این فلزگرانبها در بازار حضور پیدا خواهند کرد. با این حال همواره کارشناسان به خریداران تاکید می‌کنند به حباب سکه و ریسک معاملات آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان