سانگ یانگ تورس مدل 2023 ؛ شاسی بلند مدرن و زیبای کره ای را ببینید (ویدیو)

ژیوار

سانگ یانگ تورس برای سال 2023 به روزرسانی شده است و آن طور که کمپانی سانگ یانگ به طور رسمی اعلام کرده است، این شاسی بلند در بین شاسی بلندهایی مانند سانگ یانگ رکستون و سانگ یانگ کوراندو قرار می گیرد. انتظار می رود این شاسی بلند که در رنگ های مشکی، سفید، قهوه ای و خاکی تولید می شود در خارج از کره فروش خوبی داشته باشد و بتواند در میان رقبایش خوش بدرخشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سانگ یانگ تورس مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سانگ یانگ تورس مدل 2023 یک شاسی بلند جمع و جور است که از یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری بهره می برد. این موتور که پیشتر در شاسی بلند سانگ یانگ کوراندو نیز به کار گرفته شده بود می تواند 170 اسب بخار نیرو و 280 نیوتن متر گشتاور تولید کند و نیرویش را از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو و یا سیستم چهار محرک که به صورت سفارشی ارائه می شود منتقل می کند.

از تجهیزات سانگ یانگ تورس مدل 2023 می توان به سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار عبور از خط، ترمز اضطراری خودکار، نور بالای اتوماتیک و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد. یک نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات و سرگرمی نیز در وسط داشبورد قرار گرفته است که در زیر آن یک صفحه لمسی به همراه دکمه های لمسی تعبیه شده است. سانگ یانگ تورس مدل 2023  در بیشتر دکمه های کنترلی بر روی غربیک فرمان جا داده شده اند.

دریان سفر امید

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : سانگ یانگ
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سانگ یانگ تورس مدل 2023 ؛ شاسی بلند مدرن و زیبای کره ای را ببینید (ویدیو)

  1. حبیب الله صابری گفته:

    سلام من ماشین سانگ یانگ تیولی مدل ۲۰۱۶ دارم بسیار وسیله خوبی است ولی تنها ایراد اصلی آن این است که فاق لاستیکها۴۵است زودبزودلاستیک میشکند باتوجه به جاده های بدی که ما در استان سیستان وبلوچستان زاهدان داریم پیشنهاد میشود
    فاق لاستیک به ۵۰ تغییر پیدا کند,

  2. حبیب الله صابری گفته:

    باسلام مجدد
    باتوجه به کلیپ ارسالی یکی از کارشناسان شرکت رامک خودرو که اعلام کرد میتوانید از لاستیک فاو ۵۰ استفاده کنید من هم این کاررا انجام دادم که لاستیک فاو ۵۰ برای چرخهای جلو مناسب است ولی متاسفانه برای چرخهای عقب در موقع دور زدن داخل گلگیر گیر میکند و صدا می دهد ,اگر پیشنهادی برای رفع این مشکل داریداعلام نمائید,ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان