شاسی بلند تویوتا سکویا مدل 2023 ؛ قدرتمند تر از تویوتا لندکروزر؟

تویوتا سکویا که بر روی پلتفرم پیکاپ تویوتا توندار ساخته می شود، همیشه یک شاسی بلند تمام عیار با سه ردیف صندلی بوده است و نسل جدید آن که در سال 2023 از راه می رسد دستخوش تغییرات چندان زیادی نشده است. در واقع، تنها تفاوت آن با نسل دوم این است که بسیار مدرن تر است و جایگزین نسلی می شود که بیش از یک دهه در بازار حضور داشته است. از طرفی، این شاسی بلند هنوز نتوانسته عنوان پرچمدار شاسی بلندهای تویوتا را در برابر تویوتا لندکروز به دست آورد. تویوتا سکویا هنوز وارد ایران نشده است، اما با اجاره لندکروز می توانید تجربه سواری با شاسی بلند واقعی را در ذهن خود ماندگار کنید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا سکویا مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا سکویا مدل 2023 به صورت استاندارد به پیشرانه هیبریدی iForce MAX hybrid مجهز است که در پیکاپ تویوتا توندرا به صورت سفارشی عرضه می گردد. این پیشرانه یک موتور 6 سیلندر 3.4 لیتری و دو توربوشارژری را با یک موتور برقی ترکیب می کند و در مجموع می توانند 437 اسب بخار نیرو و 790 نیوتن متر گشتاور تولید کنند. گیربکس نیز مانند گیربکس تویوتا توندار از نوع 10 سرعته اتوماتیک است. دیفرانسیل استاندارد، دیفرانسیل عقب است ولی سیستم چهار چرخ محرک به صورت سفارشی قابل خریداری است.

از تجهیزات ایمنی تویوتا سکویا مدل 2023 می توان به سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم هشدار عبور از خط و کروز کنترل تطبیقی به صورت استاندارد اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

تویوتا سکویا مدل 2023 می تواند ظرف 14.4 تا 14.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن 185 کیلوکتر بر ساعت اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتاسعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز