تویوتا پرادو ۲۰۲۳ ؛ همچنان قدرتمند و جوان پسند (ویدیو)

شاسی بلند تویوتا پرادو مدل ۲۰۲۳ از فناوری هایی جدید و نوآورانه بهره می برد که می توانند سفر شما را چه در جاده و چه در خارج جاده به یک تجربه جالب و ماجراجویانه تبدیل کنند. کف این شاسی بلند 215 میلی متر از سطح زمین فاصله دارد و به لطف برخورداری از قفل دیفرانسیل مرکزی و سیستم ترمز برقی توانایی خوبی در بیراهه نوردی دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا پرادو مدل ۲۰۲۳ را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تعویض دنده ها در تویوتا پرادو ۲۰۲۳ بسیار به نرمی صورت می گیرد ولی شاسی خشکی دارد، با این حال، هنگام حرکت در بزرگراه سرنشینان آن راحتی و ایمنی تویوتا پرادو را به راحتی احساس خواهند کرد. قد و قواره بزرگ، بدنه صاف و صیقلی و جلو پنجره با ابهت این خودرو نشان می دهند که با خودرویی قدرتمند با توانایی های بالا روبرو هستیم.

در نظر داشته باشید که این شاسی بلند در سگمنتی نیست که بتوان از آن شتابی زیاد انتظار داشت ولی سیستم تعلیق پیشرفته تویوتا پرادو ۲۰۲۳ و شاسی سفت و محکمش باعث می شوند هندلینگی بی نظیر داشته باشد.

تویوتا پرادو ۲۰۲۳ با چند موتور مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد که از میان آن ها می توان به موتور چهار سیلندر توربودیزل 2.8 لیتری اشاره کرد که 201 اسب بخار نیرو و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور شش سیلندر 3.3 لیتری و 304 اسب بخاری نیز ارائه می شود و انتظار می رود نسخه هیبریدی این خودرو نیز به زودی روانه بازار بگردد.

آریاک سفر

سعادت رنت

اجاره خودرو یکی از گزینه های به صرفه و مطمئن برای لذت بیشتر از سفر است. اجاره پرادو سعادت رنت انتخابی است که برای علاقه مندان به خودروهای شاسی بلند هیجان انگیز خواهد بود. سعادت رنت در اکثر شهرهای ایران نمایندگی دارد و شما علاقه مندان می توانید خودروی مورد نیازتان را با بهترین شرایط اجاره کنید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتاسعادت رنت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “تویوتا پرادو ۲۰۲۳ ؛ همچنان قدرتمند و جوان پسند (ویدیو)

  1. احمد صفا گفته:

    خیلی ممنونم از زحمات شما که این ماشین فوق العاده را تشریح کردید خدا خیرشان بده که همچین تکنولوژی را به بازار عرضه کرده اند امیدوارم به زودی یک دستگاه ازاین اتومبیل زیبا را بخرم.

    • شروین گفته:

      ان شاءالله که به همین زودیا یکی از همینا رو بخری داداش ولی من لنکروز ۲۰۲۲ رو بیشتر از این ازش خوشم میاد و مطئنم به خواست خدا و به زودی یه لندکروز ۲۰۲۲ رو میخرم

  2. شروین گفته:

    سلام و خسته نباشید به تیم پرتلاش و موفق کاماپرس از شما بابت مطالب دقیقی که منتشر میکنید کمتل تشکر رو دارم و از شما تقاضا دارم راجب تویوتا لندکروز ۲۰۲۲ هم مطلبی بگذارید ممنون و سپاس🙏🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز