هیوندای سانتافه ۲۰۲۳ قدم به خیابان گذاشت (ویدیو)

شاسی بلند هیوندای سانتافه مدل ۲۰۲۳ می تواند پنج سرنشین را در خودش جا بدهد و پیشرانه های متنوع آن، از موتور چهار سیلندر کم مصرف گرفته تا پیشرانه هیبرید-پلاگین، همگی از عملکردی عالی برخوردارند و آن طور که پیداست این شاسی بلند به منظور رقابت با نیسان مورانو، هوندا پاسپورت، جیپ گرند چروکی و  پسر عمویش کیا سورنتو به میدان آمده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند هیوندای سانتافه مدل ۲۰۲۳ را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خانواده های چهار یا پنج نفره ای که یک سفر امن و راحت می خواهند، به طور قطع شاسی بلند هیوندای سانتافه مدل ۲۰۲۳ را خواهند پسندید. در بسیاری از تیپ های این خودرو روکش های چرمی، کروز کنترل تطبیقی، دوربین هشدار نقاط کور، نمایشگر 10.3 اینچی و درب صندوق عقب برقی به صورت استاندارد عرضه می شوند.

تیپ پایه هیوندای سانتافه مدل ۲۰۲۳، به همراه یک موتور 191 اسب بخاری عرضه می شود که در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد. اگر این موتور شما را به هیجان نمی آورد، می توانید موتور چهار سیلندر 277 اسب بخاری را انتخاب کنید که بسیار پرشتاب تر است ولی گیربکس اتوماتیک و دوکلاچه آن گاهی اوقات مکث هایی دارد. پیشرانه هیبریدی که توان آن برابر با 226 اسب بخار است بسیار کم مصرف و راحت است و اگر بخواهید هزینه بیشتری برای این خودرو بکنید، می توانید مدل هیبرید-پلاگین را انتخاب کنید که 261 اسب بخار قدرت دارد و گران ترین مدل به شمار می آید.

آریاک سفر

سعادت رنت

اجاره خودرو یکی از گزینه های به صرفه و مطمئن برای لذت بیشتر از سفر است. اجاره سانتافه سعادت رنت انتخابی است که برای علاقه مندان به خودروهای شاسی بلند هیجان انگیز خواهد بود. سعادت رنت در اکثر شهرهای ایران نمایندگی دارد و شما علاقه مندان می توانید خودروی مورد نیازتان را با بهترین شرایط اجاره کنید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنتهیوندای
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “هیوندای سانتافه ۲۰۲۳ قدم به خیابان گذاشت (ویدیو)

  1. کورش پهلوان نشان گفته:

    نرم قدرت عالی مصرف خوب واستقبال عالی شیک ویک مورد توربواگربودعالیتربودومصرف پاینتربود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز